- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри та працевлаштування
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Інформація для абітурієнтів
- Спеціальності і вимоги вступу
- Розклад проведення творчих заліків
- Положення
- Програми творчих конкурсів
- Розклади вступних випробувань
- Програми вступних іспитів
- Правила прийому на навчання (2022 рік)
- Результати вступних випробувань
- Критерії оцінювання мотиваційного листа
- Рейтингові списки вступників
- Накази про зарахування
- Рішення та протоколи ПК
- Публічна інформація
- Контакти
Співпраця кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик з педагогічними колективами закладів дошкільної освіти
13 березня 2023 року доцент кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик Н.М.Миськова провела двогодинне науково-педагогічне консультування педагогів Хмельницького ЗДО №23 «Вогник» та Хмельницького ЗДО №50 «Лелеченька» за темою «Особливості планування діяльності вихователя».
Під час зустрічі конкретизовано види та форми планування, зосереджено увагу на змісті планування режимних процесів, принципів планування освітньої діяльності, а також врахування різноманітності видів самостійної діяльності дітей при плануванні взаємодії з вихованцями у другу половину дня.
Особливий акцент зроблено на необхідності ретельного самоаналізу для успішного, результативного планування діяльності вихователя.
Кафедра дошкільної педагогіки, психології та фахових методик факультету дошкільної освіти та психології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії висловлює щиру подяку Хмельницьким закладам дошкільної освіти «Вогник» та «Лелеченька» за активну взаємодію та довіру!