- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Структура бібліотеки
Колектив
10 фахівців бібліотеки – висококваліфіковано, професійно-грамотно, компетентно і творчо виконують свою роботу * 3- працівники з вищою бібліотечною освітою, * 5- вищою педагогічною * 1- базовою вищою * 1-вищою технічною
Дирекція
Директор бібліотеки Дитинник Людмила Вікторівна
Освіта. 1986р. закінчила Київський державний інститут культури ім. Корнійчука, 2009 році здобула ступінь магістра «Управління навчальним закладом» в Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії. Має 25 років бібліотечного стажу. В бібліотеці академії працює з 2002 року. Директор бібліотеки з серпня 2004 року. Пріоритетними напрямами роботи бібліотеки ХГПА є: – якісне комплектування книжкового фонду; – комп’ютеризація всіх бібліотечних процесів; – заняття з основ бібліотечно-інформаційної грамотності користувачів бібліотеки; – участь в корпоративній каталогізації; – якісне обслуговування користувачів.
Інформаційно-бібліографічний відділ:
- організаційно забезпечує запровадження програми «УФД/ Бібліотека»; - формує електронний каталог (ЕК) та картотеку газетно-журнальних статей в електронному режимі, проводить ретроконверсію активного фонду читального залу, абонементу; - займається індексуванням дисертацій, авторефератів, монографій, навчально-методичних посібників, програм та наукових статей; - здійснює аналітичний розпис наукових збірників; - виконує тематичні, фактографічні довідки для студентів та науково-педагогічних працівників; - складає та видає біобібліографічні, бібліографічні покажчики, інформаційні бюлетені нових надходжень навчально-методичної літератури; - займається комплектуванням та технічною обробкою документів.
Відділи обслуговування:
Абонемент
Основним напрямом роботи відділу є забезпечення навчального процесу науковою, навчальною та методичною літературою. Працівники відділу виконують запити користувачів, працюють у фондах, формують книжкові виставки, тематичні полички, проводять масові заходи, постійно працюють над удосконаленням обслуговування. Користувачі мають можливість брати на абонементі навчальні посібники додому на навчальний рік. З метою забезпечення практичних занять навчально-методичною літературою на абонементі виділено окремий фонд, де проводиться збереження та видача підручників на заняття. Працівники систематично вивчають використання розділів фонду.
Читальний зал