- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Вчимо пізнавати, любити, берегти природу
Студенти 4-го курсу факультету дошкільної освіти провели майстер-клас «Вчимо пізнавати, любити, берегти природу» для студентів ДО-31, ДО-32 (модератори: Алешко В.Ф., Кіт Г.І.)
Ми хочемо, щоб діти любили природу. Що ж вони здатні побачити в природі таке, що змусить їх пригорнутися до неї душею і не дозволить у майбутньому заподіяти зла? Насамперед – красу і тендітність. Тож перед педагогами постає завдання сформувати в дітей екологічне, естетичне ставлення до природи, вміння помічати її красу, милуватися природою, відчувати свій фізичний та емоційний зв'язок з нею.
А цьому сприяє використання нетрадиційних, цікавих методів та прийомів:
- Заняття-милування.
- Заняття-дослідження.
- Заняття-відкриття.
- Заняття-подорожі.
- Заняття-мрії.
Експериментально-дослідницька діяльність.
Метод екологічних асоціацій – спрямований на пробудження асоціативних зв’язків між різними об’єктами (пінгвіни – дитячий садок, ліс – багатоповерховий дім для тварин).
Метод екологічної емпатії – співчуття природним об’єктам, апелювання до почуттів сфери особистості.
Метод екологічної рефлексії – аналіз поведінки людини з точки зору природних об’єктів (що відчуває зламана гілка, що може розказати про того, хто зламав її?).
Використання методу ейдетики (розвиток асоціацій).
Ігри-припущення «Що було б, якщо?..», «Що б я зробив, якби?..».
І саме такі методи та прийоми студенти будуть використовувати на практиці під час проведення тематичних днів по ознайомленню дітей дошкільного віку з природою.
Тематичний день «Ліс – багатоповерховий дім»
1. Індивідуальна робота. Обмін думками. (Баськова О. ДО-42).
2. Спостереження за берізкою. (Соловей Т. ДО-42).
3. Індивідуальна робота. Бесіда – екологічна емпатія та екологічна рефлексія. (Олійник А.).
Тематичний день «Уявна подорож по континентах»
1.Бесіда-роздум «Уявіть, що ви потрапили на Північ. (Баськова О.)
2. Пізнаємо світ природи з ейдетикою. (Олійник А.)
3. Розгляд піктограм. (Соловей Т.).
Тематичний день «Експериментуємо разом з дітьми».
1. Виготовлення лосьйону з листя герані. (Марченко В. ДО-41)
2. Експерименти з водою «Вода-мандрівниця»
Експеримент 1. Утворення роси. (Санкевич В. ДО-41).
Експеримент 2. Утворення дощу. (Позинькевич Н. ДО-41).
3. Ігри-припущення: «Якби я був водою, чого б я хотів?..», «Що було б, якщо?..», «Що б я зробив, якби?..» (Парасека Г. ДО-41).
Презентація майстер-класу – Колеснікова М., - ДО - 42