ПЕДАГОГІЧНІ ДЕБАТИ

23 травня 2016 року в групах ДО-41 та ДО-42 відбулося підсумкове заняття з дошкільної педагогіки на тему: «Взаємодія дошкільного навчального закладу з сім’єю» у рамках роботи науково-методичного семінару «Інтерактивні методи взаємодії  як спосіб активізації навчальної пізнавальної активності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку», проведеного на факультеті дошкільної освіти. Заняття проведене у формі педагогічних дебатів викладачами кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик Павлушкіною О.В., Миськовою Н.М.

На занятті активно працювали: група стверджуючих думок (студенти групи ДО-41) і група заперечуючих думок (студенти групи ДО-42), суддівська колегія у складі представників обох груп, Шабатури Д. (члена студентської наукової лабораторії з дошкільної педагогіки) і старшого  викладача кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик Павлушкіної О.В., група рефлексії, організатори, таймкіпери, репортери тощо.

Педагогічні дебати складалися із 4 раундів. В ході першого раунду група стверджуючих думок розкрили основні дефініції проблеми. Група заперечуючих думок, навівши змістовні аргументи, переконали присутніх у некоректному вживанні дефініції «робота з батьками».

Протягом другого раунду «Державні документи про відносини дошкільного навчального закладу і сім’ї» учасники педагогічних дебатів аналізували рівень відображення проблеми у державних документах.

Третій раунд педагогічних дебатів був присвячений розгляду питання зовнішньої та внутрішньої відкритості дошкільного навчального закладу.

Під час четвертого раунду групою стверджуючих думок представлені наочні форми взаємодії з сім’єю. Учасники педагогічних дебатів обговорили ефективність використання наочних форм та дійшли спільної думки необхідності поєднання їх з іншими формами взаємодії дошкільного навчального закладу і сім’ї.

 

 

 

© 2022 Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
29013, м.Хмельницький, вул.Проскурівського підпілля, 139
(0382) 79-53-55