- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Всеакадемічна науково-практична конференція «Студентська молодь у педагогічній науці»
18 травня 2017 року в Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії в рамках святкування «Тижня науки» відбулась всеакадемічна студентська науково-практична конференція: «Студентська молодь у педагогічній науці».
Основні напрями роботи конференції:
1. Управління навчально-виховним процесом у сучасних закладах освіти.
2. Освіта та виховання в історії педагогічної думки.
3. Психологічні аспекти педагогічної діяльності.
4. Педагогічна практика як складова професійної підготовки майбутнього вчителя.
5. Сучасна освіта в контексті цивілізаційних тенденцій.
6. Концептуальні засади здійснення виховної діяльності в закладах освіти.
7. Реалізація змісту навчальних предметів у дошкільних навчальних закладах та початковій школі засобами методик викладання.
8. Соціокультурна освіта та виховання підростаючого покоління: стан, тенденції, перспективи розвитку.
Із вітальним словом до учасників конференції звернулися:
ректор Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Академії наук вищої школи України Шоробура Інна Михайлівна;
проректор з наукової роботи Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, доктор педагогічних наук, професор Галус Олександр Мар’янович.
Кращі студенти академії були нагороджені почесними грамотами за активну наукову та творчу діяльність.
У конференції брали участь студенти із різних груп і факультетів Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії.
Губаль Олена, слухачка магістратури факультету початкової освіти та філології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії виступила з доповіддю на тему «Особливості української лірики кінця ХІХ – початку ХХ століття», в якій повідомила, що специфічний український модернізм – це ціла філософія літературної творчості, нестандартних мистецьких рішень та маса глибоко психологічних образів ліричних героїв, які не притаманні модерністським творам європейських письменників цієї доби. Розвиток української лірики кінця ХІХ – початку ХХ століття здійснювався в складних умовах бездержавності, занепаду національних цінностей, краху духовності й абсолютної нестабільності на політичному тлі. Усталені засади творчості занепали, внаслідок чого посилювалося ірраціональне світобачення, песимізм та скептицизм. Відповідно, формування українського модернізму відбувалося у край несприятливих умовах, коли поети буквально виживали в неструктурованій національній культурі.
Курас Ірина, студентка групи ДО-61 факультету дошкільної освіти Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії виступила з повідомленням «Коректурні таблиці як засіб формування лексико-граматичної сторони мовлення дітей старшого дошкільного віку». Наголошувала та тому, що коректурні таблиці можна визначити як ефективний засіб інтелектуального і мовленнєвого розвитку дітей, який дає можливість формувати лексико-граматичну сторону мовлення дітей старшого дошкільного віку. Відтак, завдання педагога полягає в планомірному переведенні пізнавальної самостійності з несвідомого на свідомо-раціональний рівень, який створює умови для появи у дитини автоматичних навичок роботи з проблемними завданнями. Ігрова діяльність на основі коректурних таблиць не просто надає можливість для вправляння дітей у різноманітних навчальних уміннях та не тільки розвиває лексико-граматичну сторону мовлення дітей, а ще й виступає ефективним мотивуючим чинником стимулювання пізнавального інтересу, бажання взнавати щось нове, розширювати свої знання.
Харкавлюк Антоніна, студентка 51 групи факультету початкової освіти та філології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії у своїй доповіді на тему «Гендерне виховання молодших школярів: теоретичний аспект» обґрунтувала основні підходи до розв’язування проблеми гендерності; розкрила особливості гендерного виховання молодших школярів.
Касперська Марина, студентка групи Філ-42у факультету початкової освіти та філології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії виступила з доповіддю «Сучасні підходи до викладання особливостей та ролі міжпредметних зв’язків».
Панасюк Анна-Каріна, студентка групи Філ-42у факультету початкової освіти та філології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії у доповіді на тему «Досвід учителів-практиків щодо організації завдань літературного краєзнавства на уроках української літератури» висвітлила особливості викладання літературного краєзнавства в школі.
Сидорук Ірина, студентка групи Філ-42у факультету початкової освіти та філології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії у виступі «Історична основа драматургії Івана Кочерги» звернула увагу на історичне тло у драматичних творах письменника, охарактеризувала персонажів, що стали прототипами змалювання образів.
Бугайчук Аліна, студентка 61 групи факультету дошкільної освіти Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії виступила з доповіддю «Використання ейдетики в процесі підготовки дітей до школи» показала важливість використання ейдетичних прийомів у процесі навчання дошкільному читанню.
Шабатура Дарина, студентка ДО-61 факультету дошкільної освіти Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії виступила з доповіддю на тему «Стратегія формування позитивного іміджу дошкільного навчального закладу» і повідомила усім присутнім про те, від чого залежить імідж сучасного навчального закладу.
За матеріалами конференції буде видано збірник