Всеакадемічна науково-практична конференція «Студентська молодь у педагогічній науці»

18 травня 2017 року в Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії в рамках святкування «Тижня науки» відбулась всеакадемічна студентська науково-практична конференція: «Студентська молодь у педагогічній науці».

Основні напрями роботи конференції:

1. Управління навчально-виховним процесом у сучасних закладах освіти.

2. Освіта та виховання в історії педагогічної думки.

3. Психологічні аспекти педагогічної діяльності.

4. Педагогічна практика як складова професійної підготовки майбутнього вчителя.

5. Сучасна освіта в контексті цивілізаційних тенденцій.

6. Концептуальні засади здійснення виховної діяльності в закладах освіти.

7. Реалізація змісту навчальних предметів у дошкільних навчальних закладах та початковій школі засобами методик викладання.

8. Соціокультурна освіта та виховання підростаючого покоління: стан, тенденції, перспективи розвитку.

 

Із вітальним словом до учасників конференції звернулися:

ректор Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Академії наук вищої школи України Шоробура Інна Михайлівна;

проректор з наукової роботи Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, доктор педагогічних наук, професор Галус Олександр Мар’янович.

Кращі студенти академії були нагороджені почесними грамотами за активну наукову та творчу діяльність.

У конференції брали участь студенти із різних груп і факультетів Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії.

Губаль Олена, слухачка магістратури факультету початкової освіти та філології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії виступила з доповіддю на тему «Особливості української лірики кінця ХІХ – початку ХХ століття», в якій повідомила, що специфічний український модернізм – це ціла філософія літературної творчості, нестандартних мистецьких рішень та маса глибоко психологічних образів ліричних героїв, які не притаманні модерністським творам європейських письменників цієї доби. Розвиток української лірики кінця ХІХ – початку ХХ століття здійснювався в складних умовах бездержавності, занепаду національних цінностей, краху духовності й абсолютної нестабільності на політичному тлі. Усталені засади творчості занепали, внаслідок чого посилювалося ірраціональне світобачення, песимізм та скептицизм. Відповідно, формування українського модернізму відбувалося у край несприятливих умовах, коли поети буквально виживали в неструктурованій національній культурі.

Курас Ірина, студентка групи ДО-61 факультету дошкільної освіти Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії виступила з повідомленням «Коректурні таблиці як засіб формування лексико-граматичної сторони мовлення дітей старшого дошкільного віку». Наголошувала та тому, що коректурні таблиці можна визначити як ефективний засіб інтелектуального і мовленнєвого розвитку дітей, який дає можливість формувати лексико-граматичну сторону мовлення дітей старшого дошкільного віку. Відтак, завдання педагога по­лягає в планомірному переведенні пізнавальної самостійності з несвідомого на свідомо-раціональний рівень, який створює умови для появи у дитини автоматичних навичок роботи з про­блемними завданнями. Ігрова діяльність на основі коректур­них таблиць не просто надає можливість для вправляння дітей у різноманітних навчальних уміннях та не тільки розвиває лексико-граматичну сторону мовлення дітей, а ще й виступає ефектив­ним мотивуючим чинником стимулювання пізнавального інте­ресу, бажання взнавати щось нове, розширювати свої знання.

Харкавлюк Антоніна, студентка 51 групи факультету початкової освіти та філології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії у своїй доповіді на тему «Гендерне виховання молодших школярів: теоретичний аспект» обґрунтувала основні підходи до розв’язування проблеми гендерності; розкрила особливості гендерного виховання молодших школярів.

Касперська Марина, студентка групи Філ-42у факультету початкової освіти та філології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії  виступила з доповіддю «Сучасні підходи до викладання особливостей та ролі міжпредметних зв’язків».

Панасюк Анна-Каріна, студентка групи Філ-42у факультету початкової освіти та філології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії у доповіді на тему «Досвід учителів-практиків щодо організації завдань літературного краєзнавства на уроках української літератури» висвітлила особливості викладання літературного краєзнавства в школі.

Сидорук Ірина, студентка групи Філ-42у факультету початкової освіти та філології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії у виступі «Історична основа драматургії Івана Кочерги» звернула увагу на історичне тло у драматичних творах письменника, охарактеризувала персонажів, що стали прототипами змалювання образів.

Бугайчук Аліна, студентка 61 групи факультету дошкільної освіти Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії  виступила з доповіддю «Використання ейдетики в процесі підготовки дітей до школи» показала важливість використання ейдетичних прийомів у процесі навчання дошкільному читанню.

Шабатура Дарина, студентка ДО-61 факультету дошкільної освіти Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії виступила з доповіддю на тему «Стратегія формування позитивного іміджу дошкільного навчального закладу» і повідомила усім присутнім про те, від чого залежить імідж сучасного навчального закладу.

За матеріалами конференції буде видано збірник

© 2022 Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
29013, м.Хмельницький, вул.Проскурівського підпілля, 139
(0382) 79-53-55