- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Кроки до педагогічної майстерності в контексті Базової програми "Я у світі"
4 квітня 2011 р.у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії відбулася студентська науково-практична конференція на тему «Кроки до педагогічної майстерності в контексті Базової програми «Я у світі»» за підсумками переддипломної педагогічної практики студентів 4 курсу факультету дошкільного виховання.
Працівниками відділу педагогічної практики академії та організаторами конференції Абрамович Г.М. та Онофрійчук Л.О. запрошено фахівців дошкільної освіти, які були випускниками нашого закладу та керували переддипломною педагогічною практикою студентів 41-42 груп у дошкільних навчальних закладах м. Хмельницького. Зокрема, це Пашкевич Людмила Миколаївна, методист ДНЗ № 49 та Миськова Наталя Миколаївна, вихователь ДНЗ № 54.
Гостей та усіх присутніх привітала проректор з педагогічної практики, кандидат педагогічних наук, доцент Машкіна Людмила Андріївна.
Пашкевич Л.М. розкрила проблемивикористання методичної бази ДНЗ для опанування студентами основами педагогічної майстерності. Миськова Н.М. окреслила проблему використання принципу інтеграції у щоденному плануванні освітньо-виховної роботи з дошкільникам. Працівники дошкільної освіти прозвітували про результати проходження переддипломної педагогічної практики студентами 41-42 груп зі спеціальності «Дошкільне виховання».
Своїми враженнями від роботи на посаді вихователів ДНЗ поділились студенти: Возна Ганна (ДВ-42), яка розкрила проблему формування основ моральної поведінки дітей дошкільного віку; Гурш Марина (ДВ-41), виокремила особливості врахування індивідуально-типологічних особливостей дітей в різних видах діяльності; Гринь Ірина (ДВ-41), повідомила про елементи ейдетики, які використовувала в роботі з дітьми дошкільного віку на переддипломній педагогічній практиці; Дунець Тетяна (ДВ-42) звернула увагу на проблему формування екологічної компетентності у дітей дошкільного віку; Скубеніч Лілія (ДВ-41), розповіла про використання казкотерапії у процесі розвитку мовлення розвитку старших дошкільників; Семенчук Олексій (ДВ-42), визначив особливості використання нетрадиційних логопедичних методик у корекції фонетико-фонематичного недорозвитку в дітей дошкільного віку. Виступ кожного студента був підтверджений фотопрезентаціями.
Про контроль і оцінювання переддипломної педагогічної практики у контексті сучасних вимог дошкільної освіти виступила Бродовська Алла Миколаївна,старший викладач кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик.