- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Враження від переддипломної практики
З 2 лютого по 1 березня 2021 року студенти груп ФІЛ-41а та ФІЛ-43н проходили виробничу (переддипломну) практику у закладах загальної середньої освіти.
Практика студентів є невід’ємною складовою освітньо-професійної програми підготовки фахівців та спрямована на набуття і удосконалення практичних навичок і умінь, формування та розвиток у студентів професійного вміння приймати самостійні рішення в умовах конкретної професійної ситуації, формування дослідницьких навичок, оволодіння сучасними методами, формами навчання англійської мови, другої іноземної мови та зарубіжної літератури, визначених освітньо-кваліфікаційною характеристикою підготовки фахівців відповідних спеціальностей (014 Середня освіта (Мова і література (англійська) та Середня освіта. Мова і література (німецька)).
Ось що самі студенти розповідають про процес проходження практики:
«Практична робота в школі відкрила для мене можливість пізнати всі сторони педагогічної діяльності і значно розширити мої уявлення про організацію навчально-виховного процесу. Я відчула себе справжнім вчителем, навчилась організовувати роботу класу за допомогою різних форм роботи.»
«Найефективнішими та найцікавішими для учнів виявилися інтерактивні методи навчання. Для активізації розумової діяльності учнів на уроці, я залучала їх до різних видів роботи. Всі використанні мною форми, методи та засоби виховної роботи я підбирала таким чином, щоб вони відповідали віковим та індивідуальним особливостям учнів, а також впливали на свідомість, світогляд, ставлення, поведінку учнів.»
«Ефективним у моїй роботі було те, що форми виховної роботи з класом я намагалася постійно урізноманітнити, прислухатися до думок учнів і відповідно до цього підбирати теми виховних заходів.»
«Учні з відповідальністю виконували мої доручення, брали активну участь у проведені різних виховних, позакласних заходах, бесідах та робили певні висновки з них. Я постійно підтримувала дисципліну в класі, проводила заходи, які б сприяли згуртуванню учнівського колективу.»
Слід зазначити, що не зважаючи на певні труднощі з організацією практики в умовах пандемії, студенти мають позитивні враження. Вони мали змогу краще ознайомитися зі своєю майбутньою професією та набути педагогічного досвіду.