- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Виховна година «Софія Русова-фундатор дошкільного виховання в Україні».
Ювілеї видатних педагогів минулого є приводом звернутися до їх педагогічної спадщини, осмислити її, оцінити співзвучність сучасним пошукам освітян і визначити можливість використання в нових умовах. У цьому році виповнюється 165 років з дня народження української громадської діячки, педагога С. Русової. Вона стояла у витоків суспільного дошкільного виховання в нашій країні, була авторкою оригінальної, гуманістичної за своєю сутністю, особистісно-орієнтованої концепції виховання дітей дошкільного віку.
До цієї знаменної дати у групі ДО-31 (куратор Павлушкіна О.В.) була проведена виховна година «Софія Русова-фундатор дошкільного виховання в Україні».
Змістовну інформацію про українського педагога, прозаїка, літературознавця, громадського діяча підготували студенти групи Бондар Е., Глова А., Богомаз К., Мартинюк К., Кучер Д., Криницька Д.
Із великим задоволенням студентська молодь переглянула фільм про життєвий шлях та професійну діяльність видатного українського педагога, засновника дошкільного виховання в Україні, ознайомилась з педагогічною спадщиною С. Русової, відповідали на питання вікторини, а саме:
- Якою була основна ідея С. Русової щодо освіти?
- Як С. Русова називала сучасну педагогіку?
- Чи можна стверджувати, що С. Русова створила оригінальну, гуманістичну за своєю сутністю, особистісно-орієнтовану концепцію дошкільного виховання?
- Чому саме С. Русову вважають фундатором системи дошкільного виховання в Україні?
- Які слова були кредом С. Русової?
- Як С. Русова розуміла «справедливе виховання»?
- У якій книзі С. Русова дала досить вичерпану відповідь про те, яким має бути дитячий садок?
- У чому полягає національний характер виховання на думку С. Русової?
- У чому полягає сучасне значення ідей С. Русової?
Студенти переконались у тому, що С. Русова створила глибоко гуманістичну, оригінальну концепцію виховання дітей дошкільного віку. За своїм науково-методичним рівнем ця концепція відповідала рівню найбільш передових теорій дошкільного виховання того часу.
Сьогодні, в період активного пошуку шляхів модернізації дошкільної освіти, педагогічна спадщина С. Русової представляє великий інтерес для сучасних освітян й може бути в пригоді для вирішення різноманітних проблем виховання найменших громадян нашої країни.