- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Актуальні проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах гуманізації вищої освіти
28 лютого 2013 року у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії відбулася міжвузівська науково-практична конференція на тему “Актуальні проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах гуманізації вищої освіти”.
Модернізація вищої освіти в Україні передбачає створення умов для розвитку особистості кожного студента. Сучасне суспільство потребує вільно мислячих, творчих, всебічно розвинутих, прагнучих до постійного розвитку спеціалістів. Одним із шляхів досягнення цих завдань, безперечно, є гуманізація освіти. Вищий навчальний заклад має стати для студента орієнтиром професійного та особистісного становлення. Навчально-виховний процес у вищих педагогічних навчальних закладах має організовуватися на принципах гуманної педагогіки: створення оптимальних умов для інтелектуального і соціального розвитку студента; виявлення глибокої поваги до його особистості; визнання природного права кожного студента на свободу, на соціальний захист, на розвиток здібностей і вияв індивідуальності, психічного та соціального потенціалу майбутнього вчителя; виховання у студента почуття гуманізму, милосердя, доброчинності.
У Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії професорсько-викладацьким складом здійснюється цілеспрямована підготовка майбутніх учителів початкової школи на засадах гуманної педагогіки. На базі факультету початкової освіти та філології створено лабораторію Гуманної педагогіки, членами якої є викладачі кафедри педагогіки та психології. Вони безпосередньо реалізовують при викладанні дисциплін психолого-педагогічного циклу засади гуманної педагогіки. Студенти академії є активними учасниками авторських семінарів Ш.О. Амонашвілі. Під час вивчення навчальної дисципліни “Технології навчального процесу в початковій школі” вони детально знайомляться з книгами видатного педагога, аналізують його досвід, розробляють конспекти уроків за технологією гуманної педагогіки.
Основні напрями роботи конференції:
- Підготовка майбутнього вчителя початкової школи в умовах гуманізації навчально-виховного процесу.
- Фахова підготовка майбутніх вчителів початкової школи.
- Професійна підготовка вчителя початкових класів до впровадження інноваційних технологій у навчально-виховному процесі.
- Самовиховання, самоосвіта та самореалізація майбутнього педагога в умовах ВНЗ.
Під час пленарного засідання було заслухано доповідь Банашко Лариси Василівни, старшого викладача кафедри педагогіки та психології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, яка доповіла про те, якого вчителя чекає сучасна початкова школа, охарактеризувала авторську модель підготовки майбутнього вчителя.
Ящук Інна Петрівна, яка є деканом факультету початкового навчання та філології, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент Міжнародної академії наук педагогічної освіти, виступила з інформацією про вплив арт-терапії на професійне становлення майбутнього вчителя.
Про формування прагнення до самовиховання в умовах вищого навчального закладу у майбутніх учителів початкової школи доповіла Іщук Тетяна Василівна – старший викладач кафедри педагогіки Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії.
Логічним продовженням піднятої проблеми став виступ Дудчак Галини Іванівни, викладача кафедри педагогіки та психології, яка доповіла про необхідність формування навичок самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів – важливої складової їх професійної самоосвіти.
За результатами роботи конференції буде опубліковано збірник матеріалів.