Сучасні історико-педагогічні дослідження в Україні

3 березня 2015 року в Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії відбулась Міжвузівська науково-практична конференція аспірантів та молодих учених „Сучасні історико-педагогічні дослідження в Україні”, основними  напрямами роботи якої були:

  1. Джерельна основа сучасних історико-педагогічних досліджень.
  2. Історіографія сучасних історико-педагогічних досліджень в Україні.
  3. Питання періодизації в історико-педагогічних дослідженнях.
  4. Персоналія в історико-педагогічному дискурсі.

У конференції брали участь аспіранти та молоді вчені Вінницького державного педагогічного університету імені М. Коцюбинського, Вінницького соціально-економічного інституту Відкритого міжнародного університету розвитку людини „Україна”, Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Київського університету імені Бориса Грінченка, Комунального закладу „Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені В. Сухомлинського”, Комунального вищого навчального закладу „Херсонська академія неперервної освіти” Херсонської обласної ради, Маріупольського державного університету, Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, Прикарпатського національного університету ім. В. Стефаника, Рівненського державного гуманітарного університету, Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка, Уманського державного педагогічного університету імені П. Тичини, Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, Чернівецького національного університету імені Ю. Федьковича.

Науково-практичну конференцію розпочала завідувач аспірантури Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, кандидат педагогічних наук, доцент О.Л. Шквир. Вона представила учасників конференції та окреслила основні напрями роботи.  

З вітальним словом до учасників конференції звернулась ректор Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, доктор педагогічних наук, професор І.М. Шоробура.  

Доповіді аспірантів та молодих учених були глибокими, змістовними, переконливими та засвідчили актуальність і результативність наукових пошуків з означеної проблеми. Так В.В. Жулковський, старший психолог групи по роботі з особовим складом Хмельницького училища підвищення кваліфікації та перепідготовки персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України, висвітлив ідеї А.С. Макаренка щодо методів перевиховання підлітків, які перебувають в установах виконання покарань. С.О. Кутова, аспірантка, викладач кафедри української мови та літератури Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, проаналізувала періодичні видання з методики викладання української мови в середній школі (1945-1959 рр.).  Аспірантка Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, викладач кафедри іноземних мов Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії Н.В. Фаненштель розкрила зміст наукової спадщини С. Балея в українському історико-педагогічному дискурсі, акцентувала увагу на актуальності дослідження праць С. Балея. С.В. Чернюк, аспірантка, викладач кафедри педагогіки та психології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії висвітлила особливості діяльності дитячих та молодіжних об’єднань в Україні.

Виступаючі використовували мультимедійні засоби, що підсилювало змістову та процесуальну частини доповіді. Кожен виступ викликала жвавий інтерес у присутніх, обмін цікавими науковими ідеями та думками.

У кінці науково-практичної конференції були підведені підсумки та визначенні перспективи подальших наукових розвідок.   

© 2022 Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
29013, м.Хмельницький, вул.Проскурівського підпілля, 139
(0382) 79-53-55