Сучасні історико-педагогічні дослідження в Україні

20 жовтня 2015 року в Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії відбулась Всеукраїнська науково-практична конференція аспірантів та молодих учених „Сучасні історико-педагогічні дослідження в Україні”, основними  напрямами роботи якої були:

  1. Методологічні та теоретичні основи проведення історико-педагогічних досліджень.
  2. Джерельна основа сучасних історико-педагогічних досліджень в Україні.
  3. Історія розвитку освіти в Україні в різні історичні періоди.
  4. Питання періодизації в історико-педагогічних дослідженнях.
  5. Персоналія в історико-педагогічному дискурсі.

У конференції брали участь аспіранти та молоді вчені Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Київського університету імені Бориса Грінченка, Прикарпатського національного університету ім. В. Стефаника, Рівненського державного гуманітарного університету, Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, Чернівецького національного університету імені Ю. Федьковича.

Науково-практичну конференцію розпочала завідувач аспірантури Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, кандидат педагогічних наук, доцент О.Л. Шквир. Вона представила учасників конференції та окреслила основні напрями роботи.  

З вітальним словом до учасників конференції звернувся проректор Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, доктор педагогічних наук, професор О.М. Галус

Доповіді аспірантів та молодих учених були глибокими, змістовними, переконливими та засвідчили актуальність і результативність наукових пошуків з означеної проблеми. Так М. Мельничук, аспірантка першого року навчання Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, висвітлила результати сучасних досліджень вітчизняної педагогічної преси

І. Птащук, аспірантка четвертого курсу навчання Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, проаналізувала зміст українських народних пісень як засобу виховання відповідального ставлення до материнства

Аспірантка першого курсу навчання Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, викладач кафедри іноземних мов Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії Н. Фаненштель розкрила зміст наукової спадщини С. Балея в українському історико-педагогічному дискурсі, акцентувала увагу на проблемі самовиховання (автоедукації) у педагогічних поглядах науковця. С. Чернюк, аспірантка четвертого курсу навчання, викладач кафедри педагогіки та психології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, висвітлила особливості діяльності дитячих та молодіжних релігійних об’єднань в Україні (кінець ХІХ початок ХХ ст.)

Виступаючі використовували мультимедійні засоби, що підсилювало змістову та процесуальну частини доповіді. Кожен виступ викликала жвавий інтерес у присутніх, обмін цікавими науковими ідеями та думками.

У кінці науково-практичної конференції були підведені підсумки та визначенні перспективи подальших наукових розвідок.   

© 2022 Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
29013, м.Хмельницький, вул.Проскурівського підпілля, 139
(0382) 79-53-55