- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР НА ФАКУЛЬТЕТІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
23.05.2015 на факультеті дошкільної освіти відбувся науково-методичний семінар на тему: «Інтерактивні методи взаємодії як спосіб активізації навчальної пізнавальної активності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку».
Семінар розпочала ректор Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії доктор педагогічних наук, професор Шоробура І.М., яка наголосила на актуальності теми семінару, підкреслила необхідність активізації пізнавальної активності студентів та побажала учасникам семінару плідної праці.
Завідувач кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик доктор педагогічних наук, професор Зданевич Л.В., ознайомила присутніх із особливостями інтерактивних методів, їх класифікацією, загальними вимогами щодо організації інтерактивного навчання, поділилася досвідом ведення власного блогу, довела ефективність використання даного методу для якісної підготовки майбутніх педагогів.
Декан факультету дошкільної освіти кандидат педагогічних наук, доцент Пісоцька Л.С. поділилася досвідом використання методу «Кейс-стаді» у викладанні професійно спрямованих дисциплін, запропонувала до уваги присутніх типи кейсів (кейс – випадок, кейс – вправа, кейс – ситуація), та схему роботи над кейсом – ситуацією.
У семінарі активну участь прийняти викладачі кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик: Гончар Н.П., Машкіна Л.А., Мисик О.С., Миськова Н.М., Онофрійчук Л.О., Розгон В.В., Савченко М.С., Павлушкіна О.В., які поділилися власним досвідом використання інтерактивних методів взаємодії: «Мікрофон», «Незакінчені речення», «Сократична бесіда», «Контекстне навчання», «Метод фокальних об’єктів», «Ажурна пилка», «Педагогічні дебати», вправа «Яблунька»; технологія проблемного навчання.
По завершенні теоретичної частини семінару усіх присутніх запросили до читальної зали бібліотеки ХГПА для перегляду підсумкового заняття з дошкільної педагогіки, проведеного у формі педагогічних дебатів.