ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ПЕРЕДДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

30 березня 2017 року відбулася звітна студентська науково-практична конференція «Формування професійно-педагогічних умінь майбутніх фахівців дошкільної освіти в процесі переддипломної педагогічної практики», яку проведено за підсумками переддипломної педагогічної практики у групах 4 курсу факультету дошкільної освіти.

Тематичні напрями розкрито студентами груп ДО-41 і ДО-42 за наступними складовими:

  1. Психолого-педагогічні уміння майбутніх вихователів дітей дошкільного віку як актуальна проблема (Берецька Є., Бортнік Ю.)
  2. Фахово-методичні уміння вихователя дітей дошкільного віку:  комплексний підхід (Нікітчук О., Горохівська Н.)
  3. Спеціальні і творчі уміння вихователя дітей дошкільного віку (Лоборчук Ю. )
  4. Уміння вихователя з додаткових спеціалізацій:
  • Реалізація практичних умінь і навичок в процесі проходження педагогічної практики з додаткової спеціалізації «Вихователь логопедичних груп» (Бондарук А., Борсук А.)
  • Нетрадиційні підходи до фізичного виховання дітей дошкільного віку за технологією М. Єфименка (Стецкова І.)
  • Реалізація комунікативних умінь і навичок з іноземної мови в процесі навчальної діяльності дітей старшого дошкільного віку (Постригач А., Федорова А.)

Охарактеризовано результати досліджень студентських наукових робіт щодо формування професійних умінь вихователя:

  • Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з природою Всесвіту (Пеляк В.)
  • Використання навчально-методичних посібників  у роботі з дітьми дошкільного віку в процесі переддипломної педагогічної практики (Марчук Н., Мікуліч К.)

Керівниками переддипломної педагогічної практики здійснено аналіз її проходження і підведено підсумки.

Фроленковою Н. О., (доцент кафедри дошкільної педагогіки, психології  та  фахових  методик, кандидат педагогічних наук) здійснено аналіз щодо формування професійно-педагогічних умінь майбутніх фахівців дошкільної освіти в процесі переддипломної педагогічної практики: аналітичний підхід.

Сергеєвою З. П., (старший викладач кафедри дошкільної педагогіки, психології  та  фахових  методик) проаналізовано фахові уміння майбутніх вихователів в процесі переддипломної педагогічної практики з додаткової спеціалізації «Вихователь логопедичних груп».

Розгон В. В., (доцент кафедри дошкільної педагогіки, психології  та  фахових  методик, кандидат педагогічних наук) проаналізовано професійну спрямованість майбутніх фахівців дошкільної освіти за результатами проходження переддипломної педагогічної практики з додаткової спеціалізації «Інструктор з фізичної  культури в ДНЗ»

Повзун В. Е., (викладач кафедри іноземних мов)  проаналізовано результати переддипломної практики майбутніх фахівців дошкільної освіти з додаткової спеціалізації «Вчитель іноземної мови у початковій школі та ДНЗ».

Підсумки конференції підведено Казаковою Н. В. (завідувач відділу виробничої практики, кандидат педагогічних наук, доцент).

Модератор студентської науково-практичної конференції Фроленкова Н. О., доцент кафедри дошкільної педагогіки, психології  та  фахових  методик, кандидат педагогічних наук.

© 2022 Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
29013, м.Хмельницький, вул.Проскурівського підпілля, 139
(0382) 79-53-55