Активізація розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами арт-терапії

5грудня 2019 року кандидатом педагогічних наук, старшим викладачем кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик Розгон В.В. було проведено відкрите заняття з студентами групи ДО-41б з психології дитячої творчості на тему «Активізація розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами арт-терапії».

Метою заняття було розкрити особливості організації занять з елементами арт-терапії; проаналізувати вплив арт-терапії на розвиток творчих здібностей у дітей дошкільного віку; розвивати аналітико-синтетичне мислення; сприяти професійному становленню студентів.

Практичне заняття проходило у формі ділової гри, метою якої було надати студентам можливість розіграти ролі провідних психологів, лікарів арт-терапевтів, вихователів. Під час імпровізованої міні конференції спеціалісти обмінювалися інформацію про особливості використання арт-терапії з дітьми дошкільного віку з метою творчого розвитку дитини дошкільного віку..

Арт-терапевти провели майстер-класи з використання різноманітних технік арт-терапії  для розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку, а саме: sandplay (пісочна терапія), ізотерапія, музикотерапія, танцювальна терапія, ігро-терпія, казкотерапія.

Вихователі поділилися досвідом впровадження елементів арт-терапії в роботі з дітьми дошкільного віку, розкрили специфіку організації занять в закладах дошкільної освіти.

У кінці заняття студенти поділились своїми враження за допомогою вправи на рефлексію «Незавершене речення». Усі презентації студентів були оцінені позивними оцінками.

Майбутні фахівці дошкільної освіти та викладачі кафедри на чолі із завідуючою кафедри, доктором педагогічних наук, професором Зданевич Л.В. отримали позитивні емоції.

© 2022 Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
29013, м.Хмельницький, вул.Проскурівського підпілля, 139
(0382) 79-53-55