- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Делегація ХГПА У Польщі
Делегація ХГПА Біницька О.П. (канд. екон. наук, доцент), Галус О.М. (доктор пед.наук, професор), Машкіна Л.А. (канд. пед. наук, доцент), Пісоцька Л.С. (канд. пед. наук, доцент), Телячий Ю.В. (канд. істор. наук, доцент), Ящук І.П. (доктор пед.наук, доцент) під керівництвом ректора академії доктора педагогічних наук, професора Шоробури І.М. у рамках Міжнародного освітянського співробітництва відвідала у Польщі Вищу педагогічну школу (м. Варшава)
Білостоцький університет, Вищу Професійну школу (м.Сувалк)
школу ім. А.Міцькевича
дошкільний навчвальний заклад №9 «Лісова долина» (м. Більск Підляський).
23.04.2012р. у Вищій педагогічній школі відбулася Міжнародна конференція «Освіта у полікультурних суспільствах».
В обговоренні проблеми конференції активну участь взяли науковці ХГПА.
Професор Шоробура І.М. у виступі розкрила особливості полікультурного середовища майбутніх вчителів у ХГПА.
Вона відзначила, що полікультурна освіта орієнтована на засвоєння культурних цінностей та їх адаптацію на взаємодію різних культур і переслідує три групи цілей, які можна позначити поняття плюралізм, рівність і обєднання.
ХГПА відіграє важливу роль у формуванні полікультурності майбутніх вчителів, так як вивчення національно-культурних традицій українського та інших народів є важливим чинником формування їхнього світогляду. Студенти ХГПА ведуть активне творче життя: беруть участь у конферціях, музичних лекторіях, у творчих колективах
Нею відзначено виступи курсових хорів, Народної акадмічної хорової капели, вокального ансамблю «Ехо», оркестру музичних істнрументів «Подільські музики», театру музики і пісні «Розмай», де звучать твори різних національностей, де формується толерантне ставлення до етнічних груп.
Інна Михайлівна відзначила, що студенти академії є активними учасниками Міжнародного фестивалю національних культур, що проходить у м. Кам’янець-Подільському, в якому беруть участь національно-культурні товариства області, а також делегації з Польщі, Росії, Вірменії, Ізраїлю, Литви тощо.
Таким чином, відзначає професор І.М.Шоробура, полікультурна освіта є засобом збереження і розвитку етнічних культур, включення цінностей цих культур у практику навчання і виховання.
О.П. Біницька у своєму виступі зупинилась на проблемі полікультурної освіти в контексті реформування вищої освіти України та підготовки майбутніх керівників вищих навчальних закладів. Нею наголошено на основні завдання полікультурної освіти під час інноваційної економічної підготовки майбутніх керівників.
Л.С.Пісоцька у своєму виступі акцентувала увагу на підготовці майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах полікультурного освітнього простору. Нею визначено і винесено на обговорення педагогічні умови виховання дошкільників в полікультурному освітньому просторі, які усвідомлюють майбутні вихователі при вивченні професійно-орієнтованих дисциплін.
Педагогічну спадщину А.С.Макаренка у контексті сучасних полікультурних реалій розкрила Л.А.Машкіна. Вона акцентувала увагу на тому, що спадщина А.С.Макаренка спрямована у майбутнє і може з успіхом застосовуватись у полікультурному вихованні.
Цікавою була доповідь професора О.М.Галуса, який узагальнив матеріал щодо польської доби міста Проскурова (Хмельницького) та його околиць. Він окреслив історичні віхи цієї доби і розкрив сутність культурно-релігійних зв’язки в історії українців та поляків міста.
Ю.В.Телячий у виступі «Альманах українського народного союзу» (1917-1920 рр.) як джерело дослідження літературно-просвітницької діяльності української діаспори в США» відзначив, що саме це видання гідно репрезентувало Україну на американському континенті перед світовою спільнотою в прагненні й боротьбі за державний суверенітет і незалежність і довело його необхідність у полікультурному вихованні .
Під час перебування у Польщі ректор академії І.М.Шоробура підписала договір про співпрацю з Інститутом педагогіки і психології Білостоцького університету
і Вищою професійною школою.