- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Моніторинг якості освітньої діяльності
факультет початкової освіти і філології
- Анкета для опитування студентів нового прийому щодо якості освітнього процесу в ХГПА
- Анкета для науково-педагогічних працівників щодо роботи академі в умовах дистанційного навчання
- Результати онлайн опитування науково-педагогічних працівників щодо роботи академії в умовах дистанційного навчання
- Анкета для студентів "Навчання в умовах карантину: ефективність дистанційного навчання"
- Результати онлайн опитування здобувачів освіти “Навчання в умовах карантину: ефективність дистанційного навчання
- Анкета щодо недотримання правил академічної доброчесності
- Анкета для студентів щодо освітньої програми
- АНКЕТА для опитування здобувачів вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Середня освіта. Мова та література (англійська)» щодо якості освітнього процесу та середовища в ХГПА
- Результати опитування здобувачів вищої освіти за освітньо-професійною програмою "Середня освіта (Мова і література (англійська)"
- Анкета «Виявлення рівня практичної підготовки здобувачів вищої освіти за освітньою програмою Середня освіта (Українська мова і література) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та стану організації практики у закладі вищої освіти»
- Звіт «Виявлення рівня практичної підготовки здобувачів вищої освіти за освітньою програмою Середня освіта (Українська мова і література) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та стану організації практики у закладі вищої освіти»
- Анкета «Виявлення рівня зодоволеності практичною підготовкою здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми Середня освіта (Українська мова і література)»
- Звіт «Виявлення рівня зодоволеності практичною підготовкою здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми Середня освіта (Українська мова і література)»
- Анкета для опитування стейкхолдерів щодо якості підготовки здобувачів освіти за освітньою програмою Середня освіта (Мова і література (англійська))
- АНКЕТА для опитування здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою 014 Середня освіта (Українська мова і література) щодо якості освітнього процесу та середовища в ХГПА
- Результати опитування здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою 014 Середня освіта (Українська мова і література) щодо якості освітнього процесу та середовища в ХГПА
- Рівень задоволеності організацією та проведенням практики здобувачами освітньої програми Середня освіта (Історія) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії
- Результати анкетування щодо рівня задоволеності організацією та проведенням практики здобувачами освітньої програми Середня освіта (Історія) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії
- Рівень задоволеності якістю освітнього процесу та середовища здобувачами освітньої програми Середня освіта (Історія) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії
- Результати анкетування щодо рівня задоволеності якістю освітнього процесу та середовища здобувачами освітньої програми Середня освіта (Історія) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії
- Анкета для існуючих та потенційних роботодавців і представників науково-педагогічної спільноти з метою покращення освітньо-професійних програм та поліпшення якості освітніх послуг
- Результати анкетування існуючих та потенційних роботодавців і представників науково-педагогічної спільноти з метою покращення освітньо-професійних програм та поліпшення якості освітніх послуг
- АНКЕТА для опитування здобувачів вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Середня освіта. Мова та література (німецька)» щодо якості освітнього процесу та середовища в ХГПА
- Результати опитування здобувачів вищої освіти за освітньо-професійною програмою 014 Середня освіта (Мова та література (німецька)) щодо якості освітнього процесу та середовища в ХГПА
- Анкета оцінювання соціальної підтримки здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 242 Туризм
- Результати оцінювання соціальної підтримки здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 242 Туризм
- АНКЕТА для опитування стейкхолдерів освітньо-професійної програми 242 Туризм першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
- Анкета для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 242 Туризм щодо ефективності дистанційного навчання
- Результати анкетування студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 242 Туризм щодо ефективності дистанційного навчання
- Анкета щодо оцінювання навчальної дисципліни першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 242 Туризм
- Результати анкетування щодо оцінювання навчальної дисципліни першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 242 Туризм
- Анкета оцінювання освітньої програми здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 242 Туризм
- Результати анкетування оцінювання освітньої програми здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 242 Туризм
- Середня освіта (Історія) другого (магістерського) рівня вищої освіти
- Середня освіта (Українська мова і література) другого (магістерського) рівня вищої освіти
- Середня освіта (Мова і література (англійська)) другого (магістерського) рівня вищої освіти
- Освітні, педагогічні науки другого (магістерського) рівня вищої освіти
- Результати опитування щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій під час дистанційного навчання Магістрантами спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки
- Результати опитування щодо удосконалення освітньо-професійної програми на магістратурі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки
- Результати опитування щодо організації дистанційного навчання на магістратурі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки
- Результати опитування щодо рівня задоволеності організацією та проведенням практики на магістратурі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки
- Опитування ОП Соціальна робота
- Опитування Середня освіта (мова і л-ра (німецька))
- Опитування 011 Освітні, педагогічні науки
- Опитування Середня освіта (українська мова і література) бакалаврський рівень
- Опитування 025 Музичне мистецтво