- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Зустріч учасників проекту «Англійська для кожного»
Зустріч учасників проекту «Англійська для кожного» з заступником директора з навчально-виховної роботи Хмельницького ліцею № 15 імені Олександра Співачука, відповідальною за організацію інклюзивного навчання Кривошей Ніною Василівною, на тему: «Організація інклюзивного навчання в закладі загальної середньої освіти» Філ-41а, 11 жовтня 2021 р.
11 жовтня 2021 р. відбулася чергова зустріч студентів-учасників проекту «Англійська для кожного» групи Філ-41а, координаторів проекту - гаранта ОПП «Середня освіта (Мова і література (англійська))» Федорової О.В., та викладача курсу інклюзивної освіти Гандабури О.В., з педагогом-практиком, заступником директора з навчально-виховної роботи Хмельницького ліцею № 15 імені Олександра Співачука, відповідальною за організацію інклюзивного навчання Кривошей Ніною Василівною на тему «Організація інклюзивного навчання в закладі загальної середньої освіти».
Зустріч стала наступним кроком учасників проекту до вивчення структури та системи організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти. Ніна Василівна розповіла студентам історію запровадження інклюзивного навчання в Україні загалом та у Хмельницькому ліцеї № 15
імені Олександра Співачука, основні державні документи, якими регулюється навчання дітей з особливими потребами.
Зустріч відбулась в одній з ресурсних кімнат для дітей з особливими потребами, де учасники проекту мали змогу розглянути навчально-дидактичні матеріали для слабозорих та сліпих діток, розвивальні ігри для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, спеціальні розвивальні та дозвіллєві зони.
Студентам та координаторам проекту особливо цікаво було дізнатись про специфіку вивчення дітьми з особливими потребами англійської мови.
Між учасниками проекту та заступником директора ліцею досягнуто домовленості про подальшу двосторонню співпрацю. Зокрема про переклад англомовних інструкцій для принтера для друку шрифтом Брайля і тактильної графіки і виготовлення навчальних матеріалів для учнів з особливими потребами.
Відгуки студентів:
Козярук Альона, група Філ-41а
11 жовтня нас - студентів Хмельницької педагогічної академії, охоче прийняв ліцей #15 м. Хмельницького з метою ознайомлення нас, як майбутніх фахівців, з специфікою їх роботи з школярами з особливими потребами. Нам було продемонстровано ресурсну кімнату, яка включала в себе соціально-побутовий куточок, сучасні підручники, надрукові шрифтом Брайля. Продемонстрували учнівські роботи школярів з вадами зору, розповіли про нововедення, щодо навчання школярів, відповідно до найновіших державних постанов. Було цікаво дізнатись, як школа працює з школярами з різними особливими потребами і адаптовує уроки, при цьому не змінюючи навчальну програму. Хочу подякувати за організацію та приділений час вчителів школи та викладачів, а також за те, що популяризують важливість доступної інклюзивної освіти в м. Хмельницькому.
Мудрик Діна, група Філ-41а
Інклюзивна школа – заклад освіти, який забезпечує інклюзивну модель освіту як систему освітніх послуг різноманітними методами та формами навчання, співпрацею з фахівцями, адаптацією навчальних програм і планів.Нині діти з особливими освітніми потребами можуть отримувати послуги будь-якому навчальному закладі. Для цього потрібен висновок інклюзивно-ресурсного центру.У Хмельницькому працює більше 25 закладів загальної середньої освіти, в яких охоплено інклюзивним навчанням щонайменше 200 учнів. Переважно це діти з затримкою психічного розвитку, з інтелектуальними порушеннями, а також з порушеннями зору та опорно-рухового апарату. Будучи у інклюзивному ліцеї номер 15, я відчула атмосферу того, що для дітей з вадами , є все що потрібно для навчання, яке на сьогоднішній день можна і варто проводити.У школі створено чотири ресурсні кімнати для дітей, які власне потребують цього ресурсу. З ними працюють корекційні педагоги. Також проводяться заняття з учнями, які потребують індивідуального навчання. Школа також забезпечена підручникам з шрифтом Брайля, розвиваючими комплекти, принтерами, друкарськими машинки, тренажерами , соціально-побутовими куточками та багато іншого та незрячих дітей. Вразила історія повністю незрячої дівчинки Олі , яка відмінно навчається у 7 класі та навіть змогла написати власну книжку. Після візиту у ліцей , одразу склалась позитивна думка про те, що школа робить усе можливе для того, щоб навчити усіх дітей та допомогти їм соціалізуватись.
Катя Єрмоленко, група Філ-41а
4 жовтня 2021 року в рамках дисципліни «Інклюзивна освіта» група Філ-41(а) відвідала Хмельницький ліцей №15 ім. О. Співачука, а саме ресурсну кімнату для дітей з особливими освітніми потребами. В 2005 році школа виграла грант, саме тоді поняття та принципи інклюзивної освіти запрацювали і на Хмельниччині. В даній школі навчаються слабозорі учні, учні з функціональними вадами зору та учні з інтелектуальною затримкою. В школі створено умови для роботи з корекцією, працюють дефектологи, логопеди, тифлопедагог. Із учнями старшого віку проводять роботу і звичайні вчителі української мови. Ресурсні центри наповнені матеріалами для роботи з особливими учнями: там безліч підручників надрукованих шрифтом Брайля, об'ємні книги-казки, інвентар для навчання учнів базовим навичкам - шнурки, розетки, клавіатура та навіть справжні кухонні прибори задля адаптації учнів - більшість матеріалів працівники школи робили власноруч. Матеріально-технічна база ліцею теж доволі обладнана: тут є тренажери, печатні машинки для незрячих, нещодавно з'явився принтер, що друкує шрифтом Брайля. Після відвідування ліцею склалось враження про високу професійну майстерність педагогів та працівників закладу, їхню відданість своїй справі та дійсно зацікавленість в розвитку інклюзивної складової школи.