Актуальні проблеми сучасної філології та культурології: постмодерністська парадигма

16 травня 2017 року на базі Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії за ініціативою кафедри іноземних мов та кафедри зарубіжної літератури та культурології відбулася V Всеукраїнська науково-практична заочна Інтернет-конференція Актуальні проблеми сучасної філології та культурології: постмодерністська парадигма”

У роботі конференції взяли участь науковці, освітяни, студенти вищих навчальних закладів області та України: Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка,Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка, Національної  академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького, Хмельницького національного університету, Хмельницького університету управління і права, Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії та інших.

Учасники конференції актуалізували питання відповідно до напрямів конференції:

1. Динаміка розвитку міжкультурної комунікації в глобалізованому суспільстві:

  • Віртуалізація спілкування у інформаційному суспільстві: лист – телефон – електронна пошта як маркери і знаки часу
  • Мова і ЗМІ
  • Проблема  гендерної комунікації

2. Особливості постмодерністського світосприйняття крізь призму сучасних лінгвістичних досліджень:

  • Картини світу в аспекті лінгвокогнітивістики та лінгвокультурології
  • Кліпова свідомість у дискурсі психолінгвістики
  • Новітні тенденції у сучасній лінгвістичній парадигмі

3. Мова художнього тексту як універсальний інтеркультурний код:

  • Діалог культур і синтез мистецтв
  • Художній дискурс: полімножинність інтерпретацій
  • Герменевтика літературного тексту
  • Семіотичні паралелі міфу і мистецтва
  • Реклама і мистецтво у комунікаційному  просторі

4. Проблеми  перекладу у мовно-корелятивному дискурсі: теоретичні моделі та художня практика

  • Прагматичний та функціональний аспекти перекладу
  • Лексико-граматичні аспекти перекладу
  • Врахування соціокультурних відмінностей мов при перекладі - роль адаптації у створенні адекватного перекладу

5. Інноваційні технології навчання іноземних мов та зарубіжної літератури у сучасній освітній парадигмі

  • Досвід впровадження інноваційних методів і технологій навчання мови і літератури
  • Методичний потенціал нелінійних методів навчання
  • Сучасний урок іноземної мови (зарубіжної літератури)

Дякуємо за активну співпрацю  усім учасникам конференції!

Розсилка електронного збірника відбуватиметься упродовж місяця.

© 2022 Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
29013, м.Хмельницький, вул.Проскурівського підпілля, 139
(0382) 79-53-55