Викладачі кафедри педагогіки обговорюють положення Концепції Нової української школи

18 травня  2017 року  у рамках заходів до тижня науки відбувся методичний семінар «Засади розвитку української освіти в контексті Нової української школи».  Організатор методичного семінару – викладачі кафедри педагогіки Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, яку очолює доктор педагогічних наук, професор Людмила Михайлівна Романишина.

У ході методичного семінару викладачі кафедри педагогіки та слухачі магістратури зі спеціальністю «Початкова освіта» обговорили положення Концепції Нової української школи та окреслили перспективи її реалізації у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу і у професійній підготовці учителів у вищій школі.

На заході мали місце виступи таких викладачів кафедри педагогіки:

1. Шоробура Інна Михайлівна, доктор педагогічних наук, професор, ректор Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії

Нова українська школа: виклики та перспективи. Графік впровадження реформ в Новій українській школі

2. Шквир Оксана Леонідівна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії

Необхідність змін в українській школі. Мета Нової української школи

3. Казакова Наталія Вікторівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач виробничої практики Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії

Формула Нової школи: основні концептуальні положення

4. Ткачук Неля Станіславівна, старший викладач кафедри педагогіки Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії

Ключові компетентності для майбутнього життя дитини

5. Сівак Наталія Антонівна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії

Педагогіка партнерства – принцип організації навчально-виховного процесу в Новій українській школі

6. Ящук Інна Петрівна, доктор педагогічних наук, професор, декан факультету початкової освіти та філології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії;

Умотивований учитель – агент змін

7. Поляновська Ольга Романівна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії 

Готовність сучасного учителя до впровадження реформ в Новій українській школі

8. Галасюк Наталія Олександрівна, старший викладач кафедри педагогіки Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії

Особистісно-орієнтована модель освіти

9. Чернюк Світлана Володимирівна, старший викладач кафедри педагогіки Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії

Виховання учнів на цінностях – умова для щасливого особистого життя та успішної взаємодії в суспільстві

10. Біницька Катерина Миколаївна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії

Структура Нової школи

11. Крищук Богдан Степанович, кандидат педагогічних наук, доцент, начальник наукового відділу Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії

Автономія школи і якість освіти. Справедливе фінансування і рівний доступ

Ведуча методичного семінару  Шквир О.Л. підвела підсумки семінару, визначивши мету та формулу Нової української школи; структурно-сутнісні зміни української школи; вимого до умотивованого учителя – агента змін та специфіку управління навчальним закладом за нових умов.

Викладачі кафедри педагогічки прийняли рішення за матеріалами методичного семінару видати збірник тез.

Для того, щоб впровадити формулу Нової української школи, вчитель має бути успішним! Справжній успіх – це особистісний і професійний ріст. Його потрібно досягати, турбуючись про душу, а також з любов’ю робити свою справу, отримувати радість і бути щасливим від того, що робиш!

© 2022 Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
29013, м.Хмельницький, вул.Проскурівського підпілля, 139
(0382) 79-53-55