- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Благодійний проект ‟ART-HOSPITAL або ТЕРАПІЯ РАДІСТЮˮ
Тема: Використання нетрадиційних технік малювання. МАЛЮВАННЯ ЗІМ'ЯТИМ ПАПЕРОМ
4 жовтня 2017 року з ініціативи та фінансування Хмельницького обласного благодійного фонду ‟Карітасˮ та за підтримки Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії студенти-волонтери групи ПП-21б вже традиційно зустрілися та працювали з дітьми, які знаходяться на лікуванні в обласній дитячій лікарні.
Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія (з ініціативи та за участі декана факультету початкової освіти та філології, доктора педагогічних наук, професора, депутата Хмельницької обласної ради Ящук Інни Петрівни; психолога, викладача кафедри психології ХГПА Чорної Наталії Василівни – координатора проекту) вже другий рік поспіль є учасниками благодійного проекту Art Hospital.
Мета проекту - психологічна реабілітація, підтримка та сприяння розвитку творчості, самреалізації, емоційної стабільності дітей, які знаходяться на лікуванні у медичних закладах м. Хмельницького та області;
Малювання зім'ятим папером
Малювання зім’ятим папером, як одна з нетрадиційних технік надзвичайно цікава форма роботи. Існує безліч технік нетрадиційного малювання, їх незвичайність в тому, що вони дозволяють дітям швидко досягнути бажаного результату: позбутися психологічних меж, страхів; отримувати незабутні позитивні емоції.
Під час зустрічі діти разом зі студентами ХГПА захоплено створювали власні картини за допомогою фарб зі зім’ятого паперу.
Термін «нетрадиційний» - означає використання матеріалів, інструментів, способів малювання, які не є традиційними, широко відомими.
М’який папір мнеться руками, вмочується у фарбу (за кінчик) і відбитки його наносяться на аркуш.
Нетрадиційні техніки малювання – це спосіб створення нового, оригінального витвору мистецтва, у якому гармонує все: і колір, і лінія, і сюжет. Саме нетрадиційні техніки малювання створюють атмосферу розкутості, відкритості, розвиток самостійності дітей, створюють емоційно – позитивне відношення до діяльності.