«Школа, вчитель і учень – рівні партнери»

У межах проведення спільного заходу з метою узагальнення досвіду з перебудови освітнього процесу на компетентнісних засадах, для реалізації професійних аспектів майбутньої педагогічної діяльності у групах ПО-31, ПО-21б, ПП-21б факультету початкової освіти та філології обговорили концепцію «Нова українська школа».

Компетентнісний підхід та побудова партнерських стосунків між учнем, вчителем і батьками – пріоритети реформування української школи. Про це йшлося під час  обговорення концепції «нова українська школа», яке відбулось  між групами.  Зокрема, студенти обговорили зміни української школи, що пропонує закон «Про освіту», державний стандарт початкової освіти та концепція «Нова українська школа». Ініціатором обговорення стала доцент кафедри педагогіки, кандидат пед. наук, доц. Біницька К.М.

 Студенти мали можливість колективно розглянути питання онлайн-курсу для вчителів початкової школи, що на сайті студії онлайн-освіти EdEra. Так, на думку студентів, школа має давати освіту для життя, допомагати розвивати індивідуальні здібності. Компетентнісний підхід орієнтований не на процес, не на накопичення фактів, а на результат: навчання має сформувати у дітей здатність практично діяти, застосовувати отримані знання, вміння і навички в життєвих ситуаціях.

Учасники заходу взяли активну участь в обговоренні висвітленої проблеми та висловили сподівання на подальшу співпрацю.

 

 

© 2022 Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
29013, м.Хмельницький, вул.Проскурівського підпілля, 139
(0382) 79-53-55