Гра-стратегія – чого більше: гри чи стратегії?

На практичному занятті з «Дошкільної педагогіки з практикумом» студенти групи ДО-61 оволодівали уміннями організації та проведення гри-стратегії з дітьми старшого дошкільного віку.

Гра-стратегія надає вихователям унікальну нагоду спостерігати за процесом збагачення соціального досвіду дітей, їхніми ціннісними пріоритетами, особистісними проявами в зовсім не простих, набли­жених до реальних ситуаціях.

Студенти моделювали такі ігри-стратегії «Відкриваємо дитяче кафе», «Збираємося в подорож», «Подорож до Австралії», «Плануємо святкування дня народження ослика І-а» тощо.

В процесі заняття студенти активно включалися у роботу, взаємодіяли, навчалися працювати у команді і тим самим, передавати  набутий досвід дітям. Аналізували власне проведення, висловлювали власне бачення проведення такої роботи, обговорювали шляхи удосконалення та збагачення змісту на напрямів розвитку гри-стратегії.

Крім того, студенти переконалися, що гра-стратегія – це поєднання гри з з «стратегічними» завданнями, які ставлять дитину перед вибором, опираючись на її досвід, знання, уміння тощо.

Практичне заняття пройшло динамічно, в атмосфері командної співпраці та активного пошуку і збагачення педагогічного досвіду.

Бажаємо подальших творчих звершень!

 

© 2020 Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
29013, м.Хмельницький, вул.Проскурівського підпілля, 139
(0382) 79-53-55