ВЧИТИСЯ НІКОЛИ НЕ ПІЗНО!

Вчитися ніколи не пізно! Саме під таким гаслом живуть і працюють викладачі кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик. Кінець січня видався дуже насиченим. Так, декан факультету дошкільної освіти та психології Леоніда Пісоцька та завідувачка кафедри Лариса Зданевич взяли участь у педагогічному інтенсиві з сучасних підходів та методів у викладанні: фасилітація, тренінг, коучинг.

Програма інтенсиву передбачала:

▪️Аналіз ролей сучасного викладача.

▪️Техніки та методи фасилітації у викладанні: техніки роботи в малих групах, техніки продукування ідей, техніки прийняття рішень. Методи: «Світове кафе», «Самоанське коло», «Акваріум», «ORID»; техніки: «Факти-думки», «Хто? Що? Де? Коли? Як?» та ін.

▪️Особливості коучингу в освітньому процесі. Модель GROW. Особливості надання зворотного зв’язку. Відпрацювання коучингових моделей зворотного зв’язку AID, SLC, BOFF.

▪️Поняття та види тренінгу. Структура тренінгу: знайомство; формулювання правил та зняття очікувань; складові тренінгу: теоретичні блоки, вправи, рольові та ділові ігри, енерджайзери, фасилітатівні техніки, кейси. Дизайн тренінгового заняття. Модель формування навичок. Цикл Колба. Розробка тренінгового заняття для власної дисципліни. Робота з картками методів та технік.

А вчилися ми у справжніх лідерів! Знайомтесь! Неля Лебідь – кандидатка психологічних наук, доцентка, тренерка соціально-психологічного тренінгу, фасилітаторка, співзасниця тренінгового центру T-Update, керівниця програми Teaching Update та проекту «Освітній десант» та Юлія Бреус – кандидатка психологічних наук, тренерка соціально-психологічного тренінгу, фасилітаторка, співзасниця тренінгового центру T-Update, керівниця програми «Ресурс-тури» та тренерка проекту «Освітній десант», організаторка та керівниця Фестивалю освітнього лідерства «Clever».

Мудрі китайці говорять: «Живи до старості і вчись до старості». Тобто, ніколи не пізно вчитись і самовдосконалюватись, причому такий підхід у багатьох країнах підтримується на державному рівні. Отже, підхід «освіта протягом життя» (life-long education) і передбачає, що ми у будь-який період роботи можемо потребувати певних знань чи навичок, і готові їх отримати.

© 2019 Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
29013, м.Хмельницький, вул.Проскурівського підпілля, 139
(0382) 79-53-55