- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
ВЧИТИСЯ НІКОЛИ НЕ ПІЗНО!
Вчитися ніколи не пізно! Саме під таким гаслом живуть і працюють викладачі кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик. Кінець січня видався дуже насиченим. Так, декан факультету дошкільної освіти та психології Леоніда Пісоцька та завідувачка кафедри Лариса Зданевич взяли участь у педагогічному інтенсиві з сучасних підходів та методів у викладанні: фасилітація, тренінг, коучинг.
Програма інтенсиву передбачала:
▪️Аналіз ролей сучасного викладача.
▪️Техніки та методи фасилітації у викладанні: техніки роботи в малих групах, техніки продукування ідей, техніки прийняття рішень. Методи: «Світове кафе», «Самоанське коло», «Акваріум», «ORID»; техніки: «Факти-думки», «Хто? Що? Де? Коли? Як?» та ін.
▪️Особливості коучингу в освітньому процесі. Модель GROW. Особливості надання зворотного зв’язку. Відпрацювання коучингових моделей зворотного зв’язку AID, SLC, BOFF.
▪️Поняття та види тренінгу. Структура тренінгу: знайомство; формулювання правил та зняття очікувань; складові тренінгу: теоретичні блоки, вправи, рольові та ділові ігри, енерджайзери, фасилітатівні техніки, кейси. Дизайн тренінгового заняття. Модель формування навичок. Цикл Колба. Розробка тренінгового заняття для власної дисципліни. Робота з картками методів та технік.
А вчилися ми у справжніх лідерів! Знайомтесь! Неля Лебідь – кандидатка психологічних наук, доцентка, тренерка соціально-психологічного тренінгу, фасилітаторка, співзасниця тренінгового центру T-Update, керівниця програми Teaching Update та проекту «Освітній десант» та Юлія Бреус – кандидатка психологічних наук, тренерка соціально-психологічного тренінгу, фасилітаторка, співзасниця тренінгового центру T-Update, керівниця програми «Ресурс-тури» та тренерка проекту «Освітній десант», організаторка та керівниця Фестивалю освітнього лідерства «Clever».
Мудрі китайці говорять: «Живи до старості і вчись до старості». Тобто, ніколи не пізно вчитись і самовдосконалюватись, причому такий підхід у багатьох країнах підтримується на державному рівні. Отже, підхід «освіта протягом життя» (life-long education) і передбачає, що ми у будь-який період роботи можемо потребувати певних знань чи навичок, і готові їх отримати.