Участь студентів спеціальності «Туризм» у “UGEN Challenge Marketing&Finance»

Студенти спеціальності «Туризм» взяли участь у “UGEN Challenge Marketing&Finance". Протягом 6 днів вони брали участь у вебінарах, бізнес-іграх, та спілкувалися з роботодавцями та фахівцями.

Захід відбувався онлайн (у Zoom) 22-27 березня 2021 року. Участь брали студенти та випускники зі всієї України.

Компанії-учасники: Unilever, METRO, Philip Morris, JTI, ВАТ, MARS, Coca-Cola HBC, ПроКредит Банк, PepsiCo, Crédit Agricole.

Найактивніші отримали Сертифікати.

У ході заходу студенти відвідали вебінари: “Впровадження AGILE принципів в FMCG компаніях” від JTI; “Вибір професіонального шляху у сфері маркетингу: як зрозуміти, що ти хочеш, і як цього досягти” від «МЕТРО Кеш енд Кері Україна»; “Еволюція валютної лібералізації в Україні. Чи готов український споживач до змін?” від Crédit Agricole; "Роботи: не конкуренти, а конкурентна перевага" від BAT; "Ключові показники оцінки бізнесу" від ПроКредит Банк; “Маркетинг та реклама під час пандемії. Як знайти підхід до клієнта?” від Unilever; “Новий продукт з мінімальним бюджетом. Як правильно скласти бюджет?“ від MARS; "Marketing at Philip Morris - consumer at the core of everything we do" від Philip Morris;  вебінар від Cola-Сola HBC; асесмент-центр – бізнес-гра на перевірку гнучких навичок.

 

© 2021 Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
29013, м.Хмельницький, вул.Проскурівського підпілля, 139
(0382) 79-53-55