- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Зодчі зображувальної творчості для дітей
4 грудня 2013 року в рамках Тижня факультету дошкільної освіти було проведено засідання професійної майстерні «Зодчі зображувальної творчості для дітей».
Завданням зібрання було створити гарний настрій, поділитись своїми знаннями і практичними навичками з нетрадиційних технік зображувальної діяльності. Засідання розпочала студентка групи ДО - 42 Бацура Марина. Вона зазначила, що привчаючи дітей жити і працювати за законами краси, треба змалечку привчати їх бачити красу навколишнього світу. Систематична організація занять, де використовують нетрадиційні техніки зображення – запорука всебічного розвитку дитини та успішної підготовка до школи. Тому, найпершим правилом вихователя є – щоб навчити когось, треба самому вчитися. Я переконана, що в ДНЗ має працювати підготовлений фахівець-викладач образотворчої діяльності. Також Марина представила творчі групи студентів-учасників, зокрема група ДО - 41, 42.
Студенти групи ДО - 42, зокрема Храпач Яна, Денисова Катерина, Козак Оксана, Керекеша Наталя, Німчук Вікторія розповіли про досить цікаву і оригінальну техніку зображувальної діяльності «Тістопластика», оволодівши якою можна зробити дуже багато прекрасних доробок як для душі, так і для дизайну і багато іншого.
А студенти групи ДО – 41 розкрили не менш цікаву техніку «Орігамі». Вони відмітили, що одним з ефективних засобів розвитку інтелекту дітей є заняття оригамі, що в перекладі з японської мови означає «складання з паперу». Це старовинна техніка складання різноманітних фігур із квадрата паперу без застосування клею та ножиць. На відміну від інших видів традиційної японської культури (ікебана, бонсай, каліграфія, складання хоку та ін.) оригамі є не лише мистецтвом; воно містить у собі величезний творчий потенціал щодо використання його в різних галузях діяльності людини: конструюванні, архітектурі, дизайні, математиці, педагогіці, психології, медицині. Усе це виводить оригамі за межі екзотичного японського мистецтва та робить його цікавим і корисним для людей різних країн світу, незалежно від віку й роду занять. Оригамі називають технологією XXI ст.
Особливого значення набуває використання оригамі в педагогіці. Видатний німецький педагог і гуманіст Фрідріх Фребель ще на початку XIX ст. підкреслював важливу роль оригамі в розвитку мислення, насамперед, в ознайомленні дітей з азами геометрії. У наш час у багатьох країнах світу оригамі все ширше застосовується в практиці дошкільної, початкової та позашкільної освіти. У Японії, наприклад, оригамі є обов'язковою складовою частиною навчальних програм дитячих садків і початкової школи.
Наступним етапом роботи засідання було проведення майстер-класу з усіх вище зазначених технік зображувальної діяльності, де викладачі, студенти могли познайомитися з техніками зображувальної діяльності безпосередньо. Зустріч відбулася не даремно. Кожен із учасників взнав щось цікаве, спробував свої можливості, навчився чогось і надалі буде використовувати отримані знання у своїй подальшій роботі з дітьми.
Відповідальні: В.І. Гринько, М.С. Савченко.