- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Всеакадемічна студентська науково-практична конференція: „Студентська молодь у педагогічній науці”
16 травня 2013 року в Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії в рамках святкування „Тижня науки” відбулась всеакадемічна студентська науково-практична конференція: „Студентська молодь у педагогічній науці”.
У конференції брали участь студенти із різних груп і факультетів Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії.
Із вітальним словом до учасників конференції звернувся проректор з наукової роботи Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, доктор педагогічних наук, професор, Галус Олександр Мар'янович.
На пленарному засіданні були заслухані доповіді студентів
з різних напрямів роботи конференції:
Телебачення як один з основних засобів соціалізації молодших школярів Король Лілія, студентка 62 групи факультету початкової освіти та філології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, у своєму виступі наголосила, що телебачення є не тільки головним джерелом інформації про поточні події, але й, по суті, головним осередком знань, що формує певну картину світу у дітей, випереджаючи в цьому такі традиційні інститути соціалізації, трансляції знань і культурних цінностей, як родина і система освіти. Однією з важливих функцій телевізійного каналу для дітей повинне бути створення єдиного інформаційно-образного простору для дітей і їхніх батьків. |
|
Реалізація завдань патріотичного виховання на сучасному етапі Когут Ольга, студентка 52 групи факультету початкової освіти та філології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, особливо відзначила що, виховання у молодого покоління почуття патріотизму, відданості справі зміцнення державності, активної громадянської позиції на сьогоднішній час визнані проблемами загальнодержавного масштабу і сучасна школа є могутнім фактором виховання молоді, формування її життєвих компетентностей та орієнтирів, духовності, моральності, національної гідності та патріотизму. |
|
Соціокультурний розвиток молодших школярів засобами інтернет-ресурсів. Криворучик Тетяна, студентка 53 групи факультету початкової освіти та філології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, наголосила, що соціокультурний розвиток особистості молодшого школяра відбувається за допомогою засобів образотворчого мистецтва, художнього , музичного, також засобами українського фольклору, і безперечно, за допомогою інтернет-русурсів. |
|
Філософський аспект управління сучасною освітою Гринчук Тетяна, слухачка магістратури за спеціальністю „Управління навчальним закладом” Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, акцентувала увага на тому, що сьогодні на зміну філософії «впливу» в управлінні школою йде філософія створення умов для взаємодії, співробітництва, партнерства. |
|
Поняття інформаційної культури вчителя та основ інформаційної культури школяра Шиндеровська Тетяна, студентка 61 групи факультету початкової освіти та філології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, особливо відзначила про важливість розвитку основ інформаційної культури вчителя та школяра. |
|
Розвиток фонематичного сприймання у дітей із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня Вискобчук Вікторія, студентка 51 групи факультету дошкільної освіти Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, розповіла, що загальний недорозвиток мовлення (ЗНМ) – складне мовленнєве порушення, при якому у дитини з нормальним слухом та інтелектом порушуються усі компоненти мови: лексика, фонетика, граматика. Потрібно проводити корекційно-логопедичну роботу, яка значно покращує фонематичне сприймання у дітей-логопедів. |
|
Формування лідерського потенціалу дошкільників у контексті підготовки майбутніх вихователів Бех Надія, слухачка магістратури за спеціальністю „Дошкільна освіта” Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, відзначила у своїй доповіді важливість формування лідерського потенціалу у дошкільників засобами психологічного та виховного впливу. |
|
Логічна складова курсу „Сходинки до інформатики” як передумова реалізації компетентнісного підходу Цап Аліна, студентка 51 групи факультету початкової освіти та філології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, особливо відзначила, що використання інформаційно-комунікативних технологій у навчально-виховному процесі сприяє підвищенню його ефективності, всебічному і гармонійному розвитку особистості учнів. |
|
Особливості використання фольклору в усіх видах діяльності молодших школярів на уроках музичного мистецтва з загальноосвітній школі Пасічник Лариса, студентка групи 61 за спеціальністю „Музичне мистецтво” Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, доповіла про використання фольклору та його значення у музичному вихованні дітей. |
|
Важливість урахування індивідуально-психологічних особливостей темпераменту молодших школярів в навчальній діяльності. Маскевич Ольга, студентка групи 61 за спеціальністю „Музичне мистецтво” Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, у статті розкрила питання впливу темпераменту на особливості перебігу навчальної діяльності дітей молодшого шкільного віку. |
По завершенню науково-практичної конференції були підбиті підсумки та визначені перспективи подальших наукових розвідок. За результатами роботи наукового зібрання планується видання збірника матеріалів.