- Новий сайт
 - Новини
 - Структура
 - Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
 - Новини
 - Конференції
 - Аспірантура та докторантура
 - Наукове товариство
 - Фахове видання
 - Вчена рада
 - Наукова співпраця
 - Наукові школи
 - Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2025 рік
 - 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
 
 - 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
 
 - Нормативно-правова база
 
 - Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
 
 - Спеціалізовані вчені ради PhD
 - Стажування за кордоном
 - Підвищення кваліфікації
 - Відкритий доступ до міжнародних журналів
 - Академічна доброчесність
 
 - Виховна робота
 - Навчальна робота
 - Психологічна служба
 - Міжнародна діяльність
 - Охорона праці
 - Студентська рада
 - Бібліотека
 - Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
 - Проекти
 - Профспілка
 - Рішення вченої ради
 - Забезпечення якості вищої освіти
 - Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
 
 - Наукова робота
 - Факультети
 - Студенту
 - AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
 - Контакти приймальної комісії
 - Правила прийому
 - Строки прийому документів – 2023 рік
 - Вартість навчання – 2023 рік
 - Регіональне замовлення
 - Перелік документів для вступу
 - Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
 - Мотиваційний лист
 - Перелік спеціальностей
 - Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
 - Рейтингові списки вступників
 - Списки рекомендованих до зарахування
 - Накази про зарахування
 - Вступ за ваучером
 - Особливі умови вступу
 
 - Публічна інформація
 
Круглий стіл на тему “Педагог-організатор у сучасній початковій школіˮ
8 листопада 2017 р. студентами груп ПО-42 і ПО-32 був проведений круглий стіл на тему “Педагог-організатор у сучасній початковій школіˮ

Організували захід викладачі кафедри педагогіки С. В. Чернюк та Г. Я. Федух. Присутніми були викладачі кафедри педагогіки.
Журибіда Ілона, студентка групи ПО-42, виступила з повідомленням “Педагогічна майстерність – запорука успіху педагога-організатора“
Святюк Ірина, студентка групи ПО-42, повідомила про роль педагога-організатора у створенні сприятливих умов для саморозвитку та самореалізації учнів засобами учнівського самоврядування.
Тарнавська Василина, студентка групи ПО-42, розповіла про співпрацю педагога-організатора з дитячими об’єднаннями та організаціями.
Громович Діана, студентка групи ПО-32, виступила з повідомленням на тему “Форми виховної роботи педагога-організатора з дитячими об’єднаннямиˮ.
Топольніцька Влада, студентка групи ПО-32, розповіла про використання колективних творчих справ у роботі педагога-організатора.
Пастернак Аліна, студентка групи ПО-32, виступила з повідомленням на тему “Урізноманітнення форм виховної роботи з формування допитливості, інтересу до науки, техніки, літературиˮ.
Кисіль Катерина, студентка групи ПО-32, виступила з повідомленням на тему “Планування виховних заходів педагогом-організатором у літньому оздоровчому таборіˮ.
Гудима Марина, студентка групи ПО-32, повідомила про особливості співпраці педагога-організатора з батьками учнів.


Протягом круглого столу майбутні педагоги-організатори з’ясували бачення ролі особистості педагога-організатора у сучасній школі. Учасників визначали найважливіші на їхню думку риси сучасного / творчого / успішного педагога-організатора (по групах).

У підсумку круглого столу визначили складові успішної діяльності педагога-організатора у сучасній школі, серед яких було названо високу працездатність, володіння організаторськими і комунікативними здібностями, отримання задоволення від своєї роботи та ін.
Учасники круглого столу краще усвідомили роль педагога-організатора у виховній системі сучасної школи, визначились з головними рисами сучасного педагога-організатора та орієнтирами у повсякденній педагогічній практиці.







