- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Круглий стіл на тему “Педагог-організатор у сучасній початковій школіˮ
8 листопада 2017 р. студентами груп ПО-42 і ПО-32 був проведений круглий стіл на тему “Педагог-організатор у сучасній початковій школіˮ
Організували захід викладачі кафедри педагогіки С. В. Чернюк та Г. Я. Федух. Присутніми були викладачі кафедри педагогіки.
Журибіда Ілона, студентка групи ПО-42, виступила з повідомленням “Педагогічна майстерність – запорука успіху педагога-організатора“
Святюк Ірина, студентка групи ПО-42, повідомила про роль педагога-організатора у створенні сприятливих умов для саморозвитку та самореалізації учнів засобами учнівського самоврядування.
Тарнавська Василина, студентка групи ПО-42, розповіла про співпрацю педагога-організатора з дитячими об’єднаннями та організаціями.
Громович Діана, студентка групи ПО-32, виступила з повідомленням на тему “Форми виховної роботи педагога-організатора з дитячими об’єднаннямиˮ.
Топольніцька Влада, студентка групи ПО-32, розповіла про використання колективних творчих справ у роботі педагога-організатора.
Пастернак Аліна, студентка групи ПО-32, виступила з повідомленням на тему “Урізноманітнення форм виховної роботи з формування допитливості, інтересу до науки, техніки, літературиˮ.
Кисіль Катерина, студентка групи ПО-32, виступила з повідомленням на тему “Планування виховних заходів педагогом-організатором у літньому оздоровчому таборіˮ.
Гудима Марина, студентка групи ПО-32, повідомила про особливості співпраці педагога-організатора з батьками учнів.
Протягом круглого столу майбутні педагоги-організатори з’ясували бачення ролі особистості педагога-організатора у сучасній школі. Учасників визначали найважливіші на їхню думку риси сучасного / творчого / успішного педагога-організатора (по групах).
У підсумку круглого столу визначили складові успішної діяльності педагога-організатора у сучасній школі, серед яких було названо високу працездатність, володіння організаторськими і комунікативними здібностями, отримання задоволення від своєї роботи та ін.
Учасники круглого столу краще усвідомили роль педагога-організатора у виховній системі сучасної школи, визначились з головними рисами сучасного педагога-організатора та орієнтирами у повсякденній педагогічній практиці.