- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
ПРОФКОМ ПРАЦІВНИКІВ ІНФОРМУЄ
11-12 квітня 2018 року було проведено ревізію фінансової діяльності профкому працівників Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії за період з 16.03.2017 р. по 31.03.2018 року.
Перевірку було здійснено головою Контрольно-ревізійної комісії Профспілки працівників освіти і науки України Ферманюк Л. С., з відома голови профкому працівників академії Зданевич Л. В., в присутності бухгалтера профкому Коханської С. В., голови Контрольно-ревізійної комісії Хмельницької обласної організації Профспілки працівників освіти і науки України Киричок Н. П., головного бухгалтера обкому профспілки Крук Т.П.
Перевірка здійснювалась у відповідності до ст.34 Закону України „Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності” р.IХ, Х Статуту Профспілки працівників освіти і науки України, п.п.2.2, 2.3 Положення про Контрольно-ревізійну комісію та нормативних законодавчих актів діючих у відповідному періоді.
Розпорядникам коштів та відповідальними за фінансово-господарську діяльність профкому працівників ХГПА у вказаний період були:
з правом першого підпису – голова профкому Зданевич Л.В.
з правом другого підпису – бухгалтер Коханська С.В.
Голова профкому Зданевич Л. В., бухгалтер Коханська С. В. та члени профкому проводять роботу на громадських засадах.
В ході ревізії перевірено:
планування профспілкового бюджету, виконання дохідної частини та витрат;
матеріальні цінності;
касові операції;
бухгалтерський облік і звітність;
ведення профспілкової документації.
Перевіркою встановлено:
– затверджено кошторис на 2018 рік (постанова профкому №П-1 від 12.01.2018 року);
– профспілкова виплата надавалась при наявності заяви, постанов та рішень профспілкового комітету та заповненого видаткового касового ордеру, порушень не виявлено;
– витрати на культурно-масову роботу проводились при наявності рішення профспілкового комітету. Витрати для проведення масових заходів (концерти, організація вечорів відпочинку, конференцій, відзначення професійних свят тощо), придбання продуктів харчування, цукерок, канцтоварів, матеріалів проводилось шляхом безготівкової оплати. Квіти, вінки та ін. купувались за готівку при наявності відповідних документів, порушень не виявлено;
– порушень у виплаті коштів профспілкового бюджету не виявлено:
– інвентаризація проведена на 31.03.2018 р.;
– лишків та недостач не виявлено;
– порушень термінів здачі та недостовірності даних звітності не виявлено;
– ліміт каси не перевищувався, готівка обліковувалася вчасно;
– порушень ведення касової книги, обліку готівкових розрахунків не виявлено;
– протоколи засідань оформлені вчасно та якісно. Ведеться контроль за виконанням прийнятих постанов. Порушень вимог Статуту щодо проведення термінів засідань виборних профспілкових органів не виявлено.
Акт складено в трьох примірниках.