ЗВІТНА СТУДЕНТСЬКА КОНФЕРЕНЦІЯ ЗА ПІДСУМКАМИ ПРАКТИКИ В ГРУПАХ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

В рамках Тижня науки 21 травня 2018 року на факультеті дошкільної освіти проведено науково-методичну кав’ярню «Педагогічна практика – важливий чинник професійного становлення майбутнього вихователя». Гостями кав’ярні були: декан факультету канд. пед. наук, доцент Пісоцька Л. С., професорсько-викладацький склад кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик, завідувач виробничої практики канд. пед. наук, доцент Казакова Н.В., педагоги закладів дошкільної освіти м. Хмельницького, студенти групи ДО-31б.

З вітальним словом виступила завідувач кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик, доктор педагогічних наук, професор Зданевич Л.В.

За філіжанкою смачної ароматної кави учасники заходу обговорили підсумки проходження студентами групи ДО-31б педагогічної практики, мета якої полягала у закріпленні знань, здобутих у процесі вивчення теоретичних курсів дитячої психології, дошкільної педагогіки, фахових методик, спецкурсу «Методика формування у дітей дошкільного віку навичок, орієнтованих на  сталий розвиток», а також формування вмінь і навичок організації та проведення режимних процесів, різних видів діяльності дітей, занять, з урахуванням вікових і індивідуальних особливостей дітей дошкільного віку з дотриманням принципів емпауермент-педагогіки.

До уваги присутніх представлено студентами самоаналіз діяльності під час проходження практики за напрямками:

  • Формування у дошкільників навичок орієнтованих на сталий розвиток засобами сюжетно-рольових ігор (доповідач – Мандибура Мар’яна);
  • Використання спадщини В. Сухомлинського, як основа виховання екологічно доцільної поведінки дошкільників (доповідач – Шевчук Вероніка);
  • Предметно-практична діяльність як засіб формування навичок сталого розвитку (доповідачі – Киричук Софія, Олійник Аліна);
  • Організаційно-педагогічні аспекти проведення занять з дошкільниками в умовах закладів дошкільної освіти (доповідач – Молотюк Христина);
  • Методичні аспекти організації дидактичних ігор з дітьми середнього дошкільного віку (доповідачі – Бондар Катерина, Яковлєва Ольга);
  • Взаємодія закладів дошкільної освіти з сім’єю – важлива умова професійного становлення майбутніх вихователів (доповідач – Пукальська Марія);
  • Використання коміксів еколого-природничого спрямування у роботі з дошкільниками та їх батьками (доповідач – Лелюк Христина).

Окрім доповідей студенти практично представили використання інтерактивних вправ (Грабова Катерина), лепбуків (Шараварська Маріна) та різноманітних наочних посібників, виготовлених із уживаних речей (Свідерська Катерина).

Протягом конференції працювала творча група слухачів магістратури зі спеціальності «Дошкільна освіта» (Андрєєва Дарина, Бугайчук Аліна, Кащук Катерина, Рудик Аліна, Тюріна Анастасія), які провели зі студентами рольову гру на тему «Значення педагогічної практики студентів ХГПА для закладів дошкільної освіти» з метою визначення особистого вкладу студентів-практикантів в освітній процес закладу дошкільної освіти з позиції дітей, батьків, вихователів груп та адміністрації.

Вихователь-методист ЗДО № 54 «Пізнайко» м. Хмельницького закладу дошкільної освіти. керівник гуртка сенсорики, член творчої групи ЗДО № 54 «Пізнайко» м. Хмельницького

По завершенню звітної конференції декан факультету дошкільної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент Пісоцька Л.С. відзначила успіхи студентів як під час проходження практики, так й під час звітної конференції.

Щиро дякуємо викладачам кафедри за ефективну підготовку студентів до проходження педагогічної практики.

© 2022 Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
29013, м.Хмельницький, вул.Проскурівського підпілля, 139
(0382) 79-53-55