- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри та працевлаштування
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Інформація для абітурієнтів
- Спеціальності і вимоги вступу
- Розклад проведення творчих заліків
- Положення
- Програми творчих конкурсів
- Розклади вступних випробувань
- Програми вступних іспитів
- Правила прийому на навчання (2022 рік)
- Результати вступних випробувань
- Критерії оцінювання мотиваційного листа
- Рейтингові списки вступників
- Накази про зарахування
- Рішення та протоколи ПК
- Публічна інформація
- Контакти
УЧАСТЬ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ ФЛЕШМОБІ
Студентки групи ДО-41б разом із куратором групи Н.М. Миськовою долучилися до Всеукраїнського флешмобу, започаткованого науково-педагогічними працівниками кафедри дошкільної освіти Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського з метою акцентування уваги освітянської спільноти на використанні українських традицій у вихованні дітей дошкільного віку.
Шкода, що на відстані, але протягом тижня усіх об’єднали спільні справи за єдиною тематикою. Відтак, здобувачі освіти надавали гарбузам образів в українському стилі та розігрували цілі вистави, створювали інсталяції для фотосесій, навчали сусідських дітей дошкільного віку викладати серіаційний ряд, розповідали їм про користь гарбузів, досліджували разом з дітьми будову та вчилися вибирати насіння, а також готували та пригощали рідних смачнючими українськими стравами з гарбуза.