- Новий сайт
 - Новини
 - Структура
 - Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
 - Новини
 - Конференції
 - Аспірантура та докторантура
 - Наукове товариство
 - Фахове видання
 - Вчена рада
 - Наукова співпраця
 - Наукові школи
 - Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2025 рік
 - 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
 
 - 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
 - Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
 
 - Нормативно-правова база
 
 - Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
 
 - Спеціалізовані вчені ради PhD
 - Стажування за кордоном
 - Підвищення кваліфікації
 - Відкритий доступ до міжнародних журналів
 - Академічна доброчесність
 
 - Виховна робота
 - Навчальна робота
 - Психологічна служба
 - Міжнародна діяльність
 - Охорона праці
 - Студентська рада
 - Бібліотека
 - Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
 - Проекти
 - Профспілка
 - Рішення вченої ради
 - Забезпечення якості вищої освіти
 - Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
 
 - Наукова робота
 - Факультети
 - Студенту
 - AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
 - Контакти приймальної комісії
 - Правила прийому
 - Строки прийому документів – 2023 рік
 - Вартість навчання – 2023 рік
 - Регіональне замовлення
 - Перелік документів для вступу
 - Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
 - Мотиваційний лист
 - Перелік спеціальностей
 - Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
 - Рейтингові списки вступників
 - Списки рекомендованих до зарахування
 - Накази про зарахування
 - Вступ за ваучером
 - Особливі умови вступу
 
 - Публічна інформація
 
Спеціалізована вчена рада
| Загальна інформація | Паспорт 13.00.01 | Паспорт 13.00.04 | Перелік документів | Склад ради | Дисертації, автореферати, відгуки офіційних опонентів | Нормативні документи | 
13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки
І. Формула спеціальності:
Галузь науки, яка вивчає загальні засади педагогіки як науки, методологію педагогіки, історію педагогічної думки та освіти.
Напрями досліджень в даній спеціальності визначаються наступними класифікаційними ознаками. їх наявність в об’єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов’язковою умовою для даної спеціальності.
Класифікаційні ознаки спеціальності:
- за галузями педагогічної науки: теорія загальної педагогіки; історія освіти та педагогічної думки;
 - за складовими педагогічної науки: теорія, методологія педагогіки; методи педагогічних досліджень; історія загальної освіти, педагогічної науки, етнопедагогіка;
 - за характером досліджень: фундаментальні, порівняльні;
 - за охопленням: національна, вітчизняна, зарубіжна, порівняльна, теорія та історія педагогіки;
 - за психофізіологічним станом суб’єктів освіти: суб’єкти освіти в нормі, суб’єкти освіти з особливими потребами.
 
II. Напрями досліджень:
- теоретичні проблеми педагогіки: терміни, поняття, склад і структура науки;
 - соціокультурні детермінанти розвитку сучасної освіти;
 - теоретичні засади педагогічної думки;
 - цінності сучасної освіти;
 - філософія освіти в системі соціогуманітарного знання;
 - педагогіка в системі наукового знання;
 - єдність і розбіжності педагогічної науки і практики;
 - освіта та громадянське суспільство: тенденції взаємовпливів;
 - формування світоглядних орієнтацій сучасної молоді - теорія та методологія;
 - природні, суспільні і біологічні закономірності педагогічного процесу;
 - розвиток особистості в структурі педагогічної науки;
 - теоретико-методологічні засади реформування системи освіти;
 - глобалізаційні процеси в світі, їх вплив на розвиток освітньої системи;
 - світові тенденції розвитку освіти і педагогічної науки - порівняльний аналіз;
 - порівняльна педагогіка як напрям педагогічної науки;
 - формування педагогічних процесів і освітньо-виховних систем;
 - релігійна педагогіка у системі соціогуманітарного знання;
 - методологія та теорія неперервної освіти як концептуальна основа формуванні інтелектуального потенціалу держави;
 - методологічні та загальнотеоретичні проблеми проведення історико-теоретичних досліджень;
 - джерелознавство як складова педагогічних досліджень;
 - розвиток національної педагогіки;
 - культурно-антропологічна історія освіти;
 - українська народна педагогіка в її історичному контексті;
 - історія розвитку освіти в Україні в різні історичні періоди;
 - дитинство як об'єкт історико-педагогічного знання;
 - персоналія в історико-педагогічному дискурсі;
 - розвиток історії зарубіжної педагогіки як системи.
 
IIІ. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені:
Педагогічні науки







