- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Спеціалізована вчена рада
Загальна інформація | Паспорт 13.00.01 | Паспорт 13.00.04 | Перелік документів | Склад ради | Дисертації, автореферати, відгуки офіційних опонентів | Нормативні документи |
13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки
І. Формула спеціальності:
Галузь науки, яка вивчає загальні засади педагогіки як науки, методологію педагогіки, історію педагогічної думки та освіти.
Напрями досліджень в даній спеціальності визначаються наступними класифікаційними ознаками. їх наявність в об’єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов’язковою умовою для даної спеціальності.
Класифікаційні ознаки спеціальності:
- за галузями педагогічної науки: теорія загальної педагогіки; історія освіти та педагогічної думки;
- за складовими педагогічної науки: теорія, методологія педагогіки; методи педагогічних досліджень; історія загальної освіти, педагогічної науки, етнопедагогіка;
- за характером досліджень: фундаментальні, порівняльні;
- за охопленням: національна, вітчизняна, зарубіжна, порівняльна, теорія та історія педагогіки;
- за психофізіологічним станом суб’єктів освіти: суб’єкти освіти в нормі, суб’єкти освіти з особливими потребами.
II. Напрями досліджень:
- теоретичні проблеми педагогіки: терміни, поняття, склад і структура науки;
- соціокультурні детермінанти розвитку сучасної освіти;
- теоретичні засади педагогічної думки;
- цінності сучасної освіти;
- філософія освіти в системі соціогуманітарного знання;
- педагогіка в системі наукового знання;
- єдність і розбіжності педагогічної науки і практики;
- освіта та громадянське суспільство: тенденції взаємовпливів;
- формування світоглядних орієнтацій сучасної молоді - теорія та методологія;
- природні, суспільні і біологічні закономірності педагогічного процесу;
- розвиток особистості в структурі педагогічної науки;
- теоретико-методологічні засади реформування системи освіти;
- глобалізаційні процеси в світі, їх вплив на розвиток освітньої системи;
- світові тенденції розвитку освіти і педагогічної науки - порівняльний аналіз;
- порівняльна педагогіка як напрям педагогічної науки;
- формування педагогічних процесів і освітньо-виховних систем;
- релігійна педагогіка у системі соціогуманітарного знання;
- методологія та теорія неперервної освіти як концептуальна основа формуванні інтелектуального потенціалу держави;
- методологічні та загальнотеоретичні проблеми проведення історико-теоретичних досліджень;
- джерелознавство як складова педагогічних досліджень;
- розвиток національної педагогіки;
- культурно-антропологічна історія освіти;
- українська народна педагогіка в її історичному контексті;
- історія розвитку освіти в Україні в різні історичні періоди;
- дитинство як об'єкт історико-педагогічного знання;
- персоналія в історико-педагогічному дискурсі;
- розвиток історії зарубіжної педагогіки як системи.
IIІ. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені:
Педагогічні науки