- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Музично-педагогічне відділення
Підготовка педагогів за спеціальністю "Педагогіка і методика середньої освіти. Музика" (кваліфікація - вчитель музики, етики і естетики) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 травня 1997 року № 507 "Про перелік напрямів та спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за відповідними освітньо-кваліфікаційними рівнями" та постановою Кабінету Міністрів України від 20 січня 1998 року №65 "Про затвердження Положення про освітньо-кваліфікаційні рівні (ступеневу підготовку)" здійснюється у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії за чотирьохступеневою системою на відповідних освітньо-кваліфікаційних рівнях: І – "молодший спеціаліст", ІІ – "бакалавр", ІІІ – "спеціаліст", IV – "магістр"
У Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії студенти музично-педагогічного відділення факультету мистецтв проходять такі види практики:
І освітньо-кваліфікаційний рівень "молодший спеціаліст":
- педагогічна практика в ролі помічника музичного керівника в дошкільному закладі (3 семестр);
- фольклорна практика (4 семестр);
- практика з позакласної виховної роботи в школі (4 семестр);
- пробні показові заняття в дошкільних закладах (5 семестр);
- навчальна практика "Підготовка до роботи з дітьми влітку" (6 семестр);
- літня педагогічна практика (6 семестр);
- пробні уроки і позакласні заняття в школі. Керівництво хором (7 семестр);
- переддипломна педагогічна практика (8 семестр).
ІІ освітньо-кваліфікаційний рівень “бакалавр”:
- дослідницько-діагностична практика (9 семестр);
- переддипломна педагогічна практика (10 семестр).
ІІІ освітньо-кваліфікаційний рівень “спеціаліст”:
- переддипломна педагогічна практика (12 семестр).
ІV освітньо-кваліфікаційний рівень “магістр”:
- асистентська практика (13 семестр);
- виробнича практика (14 семестр).
Така система організації педагогічної практики в умовах ступеневої підготовки майбутніх учителів музики дає можливість студентам перевірити правильність професійної орієнтації; визначити рівень засвоєння теоретичних знань, рівень сформованості педагогічних умінь, а також визначити психологічну готовність до педагогічної діяльності.