- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Наукові школи
Шоробура Інна Михайлівна
доктора педагогічних наук, професора, заслуженого діяча науки і техніки України
Науковий керівник – Шоробура Інна Михайлівна, доктор педагогічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України, ректор Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії.
Фахова освіта – Чернівецький державний університет ім. Юрія Федьковича (1992 р.), спеціальність “Географія”, кваліфікація “Географ. Викладач”.
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук “Соціалізація старшокласників у процесі вивчення гуманітарних предметів” за спеціальністю 13.00.07 – теорія і методика виховання (2001 р.).
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук “Становлення та розвиток шкільної географічної освіти в Україні (XIX–XX ст.)” за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки (2007 р.).
Романишина Людмила Михайлівна
доктора педагогічних наук, професора, заслуженого працівника освіти України
Науковий керівник – Романишина Людмила Михайлівна, доктор педагогічних наук, професор, заслужений працівник освіти України, академік Академії міжнародного співробітництва з креативної педагогіки, завідувач кафедри педагогіки Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії.
Фахова освіта – Кременецький педагогічний інститут (1965 р. з відзнакою), спеціальність “Біологія, основи сільськогосподарського виробництва”, з присвоєнням кваліфікації “Вчитель біології, хімії та основ сільськогосподарського виробництва”.
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата біологічних наук “Влияние экзогенной аскорбиновой кислоты и никотинамида на реакцию восстановительного аминирования альфа-кетоглутарата в органах морских свинок и кроликов” за спеціальністю 03.00.04 – биологическая химия (1985 р., м. Москва).
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук “Система поетапного контролю навчальної діяльності студентів педагогічних університетів за модульно-рейтинговою технологією навчання з дисциплін природничого циклу” за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти (1998 р., м. Київ).
Руснак Іван Степанович
доктора педагогічних наук, професора
“Розвиток українського шкільництва та національного виховання в діаспорі”
Науковий керівник – Руснак Іван Степанович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри іноземних мов Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії.
Фахова освіта – Чернівецький державний університет ім. Юрія Федьковича (1971 р.), спеціальність “Українська мова і література”, кваліфікація – “Філолог. Викладач української мови і літератури”.
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук “Український радянський памфлет: історія жанру” за спеціальністю 10.01.03 – історія народів СРСР (1984 р.).
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук “Розвиток українського шкільництва в Канаді (кінець XIX–ХХ ст.) 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки (2001 р.).
Галус Олександр Мар’янович
доктора педагогічних наук, професора, заслуженого діяча науки і техніки України
“Педагогічне управління освітніми процесами у навчальних закладах”
Науковий керівник – Галус Олександр Мар’янович, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Української академії акмеологічних наук, проректор з наукової роботи Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії.
Фахова освіта – Чернівецький державний університет ім. Юрія Федьковича (1980 р.), спеціальність “Географія”, кваліфікація “Географ. Викладач”; Хмельницький гуманітарно-педагогічний інститут (2003 р.), спеціальність “Мова і література (німецька)”, кваліфікація “філолог, викладач німецької мови та літератури”.
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук “Удосконалення процесу трансформування наукових ідей в педагогічну практику (на прикладі дисциплін природничого циклу)” за спеціальністю 13.00.01 – теорія та історія педагогіки (1996 р.).
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук “Педагогічне управління адаптацією майбутніх учителів у системі ступеневої освіти” за спеціальністю 13.00.06 – теорія та методика управління освітою (2009 р.).
Пєхота Олена Миколаївна
доктора педагогічних наук, професора, заслуженого діяча науки і техніки України
“Технологізація шкільної та педагогічної освіти”
З 1997 року в рамках наукової школи досліджується проблема «Формування технологічної культури вчителя та викладача з позицій особитісно-суб’єктного підходу
Науковий керівник – Пєхота Олена Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, Заслужений діяч науки і техніки України, завідувач кафедри менеджменту освіти та педагогіки вищої школи Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії.
Фахова освіта – Челябінський державний педагогічний інститут (1977 р.), спеціальність “Біологія і хімія”, кваліфікація – “Вчитель біології та хімії”.
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук “Випереджаючі завдання як засіб формування готовності до самоосвіти старшокласника” за спеціальністю 13.00.01 – теорія та історія педагогіки (1984 р.).
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук “Індивідуалізація професійно-педагогічної підготовки вчителя” 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти (1997 р.). Наукова новизна дослідження полягає у створенні концепції індивідуалізації професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя, провідною ідеєю якої є положення про суб’єктний характер розвитку індивідуальності педагога, що ґрунтується на індивідному та особистісному підходах; побудові теоретичної моделі індивідуальності вчителя, яка є методологічною і методичною основою для організації особистісно-професійного саморозвитку майбутнього вчителя. Дисертаційне дослідження започаткувало окремий напрям у підготовці вчителя – її модернізацію з позицій технологічного підходу, розробку та впровадження сучасних технологій у шкільну та педагогічну освіту. Сьогодні в рамках наукової школи підготовлено понад 100 науково-методичних та навчально-методичних посібників, концепцій та навчальних програм з даного напрямку.
Ящук Інна Петрівна
доктора педагогічних наук, професора
“Гуманізація освітнього процесу в умовах оновлення національної школи”
Науковий керівник – Ящук Інна Петрівна, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Міжнародної академії педагогічної освіти, декан факультету початкової освіти та філології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії.
Фахова освіта – Кам’янець-Подільський педагогічний інститут, спеціальність “Педагогіка з методикою викладання”; кваліфікація “Викладач педагогіки та методик початкового навчання” (1994 р.).
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук “Формування життєвої компетентності особистості старшокласників загальноосвітніх шкіл України” за спеціальністю 13.00.07 – теорія і методика виховання (2001 р.).
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук “Теорія та практика виховання студентської молоді вищих педагогічних навчальних закладів України (1920-1991 рр.)” за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки (2011 р.).
Мацько Віталій Петрович
доктора філологічних наук, професора
“Актуальні проблеми української літератури”
Науковий керівник – Мацько Віталій Петрович, доктор філологічних наук, професор, професор кафедри української мови і літератури Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії.
Фахова освіта – Київський національний університет імені Тараса Шевченка (1988), спеціальність “Журналістика”.
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук “Іван Огієнко – дослідник давньої української літератури” за спеціальністю 10.01.01 – українська література (1998 р.). Науковий керівник – доктор філологічних наук, професор Задорожна Л.М.
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філологічних наук “Концепція людини і світу в українській діаспорній прозі ХХ століття” за спеціальністю 10.01.01 – українська література (2010 р.). Науковий консультант – доктор філологічних наук, професор Гуляк А.Б.
Телячий Юрій Васильович
доктора історичних наук, професора
“Освіта, наука та культура України в контексті суспільних трансформацій ХХ ст.”
Науковий керівник – Телячий Юрій Васильович, доктор історичних наук, професор, проректор з науково-педагогічної роботи Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії.
Фахова освіта – Кам’янець-Подільський державний педагогічний інститут ім. В.П. Затонського (1996 р.), спеціальність “Історія”.
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата історичних наук “Реформа української загальноосвітньої школи в роки національно-демократичної революції (1917–1920): історичний аспект” за спеціальністю 07.00.01 – історія України (2000 р.).
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора історичних наук „Участь української літературно-мистецької інтелігенції в національно-культурному відродженні (1917–1921 рр.)” за спеціальністю 07.00.01 – історія України (2015 р.).
Шквир Оксана Леонідівна
Наукова школа
доктора педагогічних наук, доцента
“Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи”
Науковий керівник – Шквир Оксана Леонідівна, доктор педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії.
Фахова освіта – Житомирський державний педагогічний інститут ім. І. Франка (1990 р.), спеціальність “Педагогіка і методика початкового навчання“, кваліфікація “Вчитель початкових класів”.
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук “Підготовка майбутніх учителів початкової школи до класного керівництва” за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти (2004 р.).
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук “Теоретичні і методичні засади ступеневої підготовки майбутніх учителів початкової школи до проведення педагогічних досліджень” за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти (2018 р.).