- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Шкільна історична освіта в умовах викликів сучасності: новини з курсів підвищення кваліфікації вчителів
Учителі, як агенти змін, спроможні впроваджувати реформи лише тоді, коли самі готові змінюватися. Сучасний учитель має йти в ногу з часом: орієнтуватися на потреби та особливості нового покоління школярів, на рівні з ними володіти навичками користування онлайн-сервісами та соціальними мережами. Інформаційне суспільство та екстремальні умови воєнного часу вимагають від педагогів орієнтації в інформаційно-комунікаційних технологіях та залучення їх в освітній процес. Тому під час розроблення змісту освітньої програми курсів підвищення кваліфікації вчителів історії було враховано і виклики сьогодення, і особливості шкільної історичної освіти, найперше – її аксіологічну спрямованість.
В умовах російсько-української війни для вчителя історії важливо володіти методикою вивчення контроверсійних та чутливих питань. З цією метою доцентка Оксана СВІДЕРСЬКА провела заняття на тему «Образ країни-агресора в українському історичному дискурсі».
Заняття доцентки Галини ГАМРЕЦЬКОЇ були присвячені організації шкільних проєктів з усної історії. Лейтмотивом цих занять була думка про те, що шкільні усноісторичні проєкти дозволяють школярам на емоційному рівні займатися особистою долею конкретних людей з їхнього регіону та допомагає у такий спосіб встановити зв’язок з їхнім власним сьогоденням.
Учителі історії, які зібралися на курси підвищення кваліфікації, очікували набути нових знань з формування критичного мислення школярів. Тому викладачка Олена КИРИЛЮК запропонувала здобувачам теми, які спрямовували їх на набуття практичного досвіду з формування навичок критичного мислення у школярів та забезпечення наступності під час вивчення предметів громадянської та історичної освітньої галузі в класах НУШ.
Підсумкове заняття на курсах підвищення кваліфікації вчителів історії пройшло 24 лютого 2023 р. у форматі науково-методичного семінару на тему «Шкільна історична освіта в умовах викликів сучасності». Зміст семінару був розроблений відповідно до тематики теоретичних занять курсів та вимог сьогодення. Під час семінару учасники поділилися власним досвідом роботи з національно-патріотичного виховання (Оксана ГАШИНА, Анастасія ШУЛЬГА) та формування загальнолюдських цінностей на уроках історії (Сергій ТАТАРНІКОВ). Також вчителі розповіли про дослідницьку роботу з історії (Людмила ГРАБОВСЬКА), про реалізацію діяльнісного підходу (Лариса ГУБАЙ), про використання інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії (Оксана ЛУКІЯНОВА, Ілона МАРЦЕНЮК).
Виступ Дмитра БЕКАСА містив корисну інформацію щодо організації міжнародних історичних проєктів:Trans History, Faces of Resilience тощо.