- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2025 рік
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
3 курс
У Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії студенти 3 курсу факультету початкового навчання проходять такі види практики: - практика з додаткових спеціалізацій; - підготовка до роботи з дітьми в літніх оздоровчих таборах; - літня педагогічна практика; - пробні уроки в школі. Практика з додаткової спеціалізації проводиться у 5 семестрі. Студенти відповідно до обраної додаткової спеціалізації (вчитель хореографії, вчитель трудового навчання, вчитель образотворчого мистецтва, вчитель інформатики, організатор роботи з учнівськими об’єднаннями, вчитель іноземної мови, вчитель фізкультури) вчаться планувати роботу, визначати зміст, конкретні завдання, організовувати школярів на виконання завдань, творчо використовувати різноманітні форми роботи, аналізувати результати своєї діяльності. Цей вид практики проводиться в спеціалізованих загальноосвітніх школах, в класах з поглибленим вивченням іноземної мови, з естетичним спрямуванням, в Палацах творчості, дитячих спортивних школах тощо. У VІ семестрі проводиться тижневий табірний збір “Підготовка до роботи з дітьми в літніх оздоровчих таборах”, де керівники практики читають лекції, проводять бесіди, практичні заняття, співбесіди, організовують зустрічі з вожатими, керівниками літніх оздоровчих таборів, знайомлять студентів з правилами техніки безпеки та охорони життя дітей, зі специфікою кожного оздоровчого табору, його керівниками, повідомляють про місце знаходження табору. Літню педагогічну практику студенти Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії проходять у 6 семестрі протягом трьох тижнів у оздоровчих таборах різних типів: санаторних, профільних, з денним перебуванням, праці та відпочинку. Самостійна робота в ролі вожатого є важливим етапом становлення майбутніх учителів початкових класів. Цей вид педагогічної практики дозволить студентам усвідомити сутність і специфіку роботи тимчасових дитячих об’єднань у сучасних умовах; ознайомитися з психолого-педагогічними основами роботи з тимчасовим дитячим колективом; засвоїти основи організації оздоровчо-виховного процесу в умовах табору; оволодіти системою колективного планування роботи дитячого колективу; ознайомитися з системою самоврядування в житті тимчасового колективу; організовувати ігри та спортивно-оздоровчу роботу в умовах табору; оволодіти методикою проведення різних форм роботи в умовах оздоровчого закладу. Виробленню у студентів професійних умінь і навичок організації навчально-виховного процесу на уроці на І освітньо-кваліфікаційному рівні “молодший спеціаліст” сприяє педагогічна практика “Пробні уроки в школі”, яка інтегрує у своєму змісті теоретичні знання та практичні навички, набуті при проведенні попередніх видів практики. Цей вид практики є базисом практики наступних освітньо-кваліфікаційних рівнів. Розпочинається він з серії показових уроків з навчальних предметів в початковій школі (математика, читання, письмо, “Я і Україна”, малювання, праця, співи, фізкультура, російська мова, охорона життя). Кожен студент проводить 3 пробних уроки (математика, українська мова або читання, громадянська освіта або природознавство). Урок студента оцінюється керівником практики, вчителем і студентами, котрі беруть активну участь в обговоренні та аналізі уроків.