- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2025 рік
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Переддипломна педагогічна практика
Звітна документація переддипломної педагогічної практики (переглянути).
Інформація про керівників практики академії та школи - бази для проведення пробних уроків студентів 41 групи музично-педагогічного відділення факультету мистецтв (ІІ півріччя, 2009 – 2010 н.р.) (переглянути).
Зразок оформлення відношення на переддипломну педагогічну практику (переглянути).
Оцінювання переддипломної педагогічної практики студентів 4 курсу музично-педагогічного відділення факультету мистецтв (переглянути).
1. Безперервна 3-тижнева переддипломна педпрактика проводиться з 8 лютого по 28 лютого 2010 року в школах за місцем проживання або майбутнього працевлаштування студента. До неї допускаються студенти академії, які успішно виконали всі попередні види практики.
2. Основні завдання практики такі:
- оволодіння уміннями і навичками музично-педагогічної діяльності вчителя музики, класного керівника в умовах міської і сільської школи;
- цілісне сприйняття умов діяльності музичного життя школи, матеріальне забезпечення навчально-виховного процесу;
- вивчення системи планування і обліку навчально-виховної роботи школи, окремих вчителів і класних керівників;
- ознайомлення з роботою методичних об’єднань вчителів, предметних комісій і педагогічної ради школи.
3. У процесі педагогічної практики закріплюються і розвиваються такі професійні вміння і навички:
- розробляти поурочні і тематичні плани навчальних знань, планувати позакласну музично-естетичну роботу;
- самостійно готувати і проводити уроки музики, індивідуальні музичні заняття з учнями;
- організувати шкільні гуртки і працювати в ролі керівника хору (вокального ансамблю), оркестру дитячих або народних інструментів;
- вести шкільну документацію (класний журнал, щоденник учнів), перевіряти зошити, виготовляти наочні посібники і дидактичний матеріал;
- володіти всіма формами і методами музично-естетичної роботи з дітьми і підлітками за місцем проживання;
- проводити педагогічний експеримент або творчу пошукову роботу з метою збору матеріалу і використання його при підготовці курсової роботи;
- вміння використовувати кращий досвід вчителів в роботі в період практики.
Під час практики студенти-практиканти виконують обов’язки учителя музики і класного керівника; проводять уроки музики і позакласну музично-естетичну роботу з школярами; допомагають у роботі класному керівнику, керують хором, ансамблем, оркестром тощо.
4. Практика проходить у такій послідовності:
4.1. Перші 2 дні (з 8 по 9 лютого) практикант знайомиться з учителем музики, класами, спостерігає уроки, одержує консультації до своїх уроків, готується до них, обов’язково пише поурочні плани-конспекти, завіряє їх в учителя., вирішує питання керівництва хором, ансамблем, оркестром тощо, закріплюється за класом як помічник класного керівника.
4.2. З 10 по 28 лютого – практикант проводить:
- 24 уроки музики (12 уроків у 1-4 класах, 12 уроків у 5-8 класах);
- 4 позакласних заняття;
- щотижня по 2 години працює з хором , ансамблем, оркестром тощо;
- проводить виховну роботу в прикріпленому класі як помічник класного керівника;
- бере участь у загальношкільних заходах.
4.3. Під час практики практикант систематично веде щоденник практики (поурочні плани, конспекти позакласних заходів, облік позакласної роботи та роботи по керівництву хором, ансамблями).
5. Протягом практики ознайомлюється з такою шкільною документацією:
- класним журналом;
- статутом школи;
- річним планом роботи школи;
- планами і протоколами засідання педради, методичних об’єднань;
- кращими планами класного керівника;
- планами роботи батьківського комітету, гуртків, клубів.
6. Загальне керівництво практикою покладається на директора (заступника по навчальній роботі) школи, який забезпечує необхідні умови для успішного проведення практики.
Безпосереднє керівництво покладається на вчителя музики, керівника хором, які консультують практикантів, завіряють конспекти уроків, по позакласних заходів, присутні на них, проводять їх обговорення, оцінюють і роблять записи в табелі-обліку практиканта про позитивні і негативні сторони роботи стверджують підписом; в кінці практики – складають детальну характеристику психолого-педагогічної підготовки практиканта до самостійної діяльності.
1. Познайомити практикантів з плануванням навчально-виховної роботи на уроках музики у 1-8 класах школи та позаурочний час, досвідом своєї роботи.
2. Педагогічну практику спланувати в такій послідовності:
2.1. Перші 2 дні – (з 8 по 9 лютого) практиканти спостерігають уроки музики, знайомляться з класами, одержують консультації, готуються до уроків, вирішують питання керівництвом хором, ансамблем, оркестром тощо. Знайомляться з класним керівником, класом, в якому будуть помічником класного керівника.
2.2. З 10 лютого по 28 лютого – практикант проводить:
- 24 уроки музики (12 уроків у 1-4 класах, 12 уроків у 5-8 класах);
- 4 позакласних заняття;
- щотижня по 2 години керує хором, ансамблем тощо;
- допомагає класному керівникові у вихідній роботі.
3. Під час практики консультувати практикантів перед уроком, заняттям, обов’язково підписувати поурочні плани та конспекти позакласного заняття.
4. Бути присутнім на всіх уроках і позакласних заняттях, у щоденник-табель записувати свої враження про урок, заняття та виставити оцінку за кожен урок, заняття.
5. Після закінчення практики скласти і завірити характеристику практиканта, оцінити його роботу за чотирибальною системою. В характеристиці висвітити питання якості теоретичної і практичної підготовки практиканта, виконання завдань і змісту практики, пропозиції щодо покращення підготовки випускника до самостійної роботи.
1. Педагогічна практика триває з 8 лютого по 28 лютого 2010 року.
2. Розподілити практикантів так, щоб кожен в період педпрактики:
- провів уроки музики – в 1-4 кл. – 12 уроків; у 5-8 кл. – 12 уроків;
- провів 4 позакласних заняття;
- по 2 години на тиждень відводив на керівництво хором, ансамблем, оркестром;
- допомагав в організації музично-естетичної роботи з школярами;
- виконувати обов’язки вчителя музики 1-8 кл. і класного керівника (одного з класів школи).
Практикант перші 2 дні (8,9 лютого) знайомиться з досвідом роботи вчителя музики, відвідує уроки музики вчителів, одержує консультації для підготовки своїх уроків музики, знайомиться з класним керівником, якому буде допомагати у виховній роботі протягом 3 тижнів, вирішує питання керівництва хором, ансамблем тощо.
З 10 лютого по 28 лютого – практикант проводить 24 уроки музики в 1-8 класах, керує хором, ансамблем (по 2 години в тиждень) проводить 4 позакласних заняття, допомагає класному керівнику.
3. Визначити учителів школи, які керуватимуть практикою.
4. Створити умови для проходження педпрактики.
5. Періодично контролювати якість проведення уроків, вибірково перевіряти поурочні плани.
6. Запрошувати практикантів на засідання методичної ради, педради, методичних комісій.
7. Обговорити наслідки практики учнів та оцінки за практику.
8. Завірити характеристики практикантів.