Звіт роботи наукового гуртка «Юний дослідник»

 

21 квітня 2011 року відділ педагогічної практики Н.В.Казакова, А.О.Кащук, викладачі кафедри шкільної педагогіки та психології Т.А.Моцна, О.М.Севастьянова, Б.С.Крищук, студенти 35-36 груп та магістратури факультету початкового навчання були запрошені заступником з наукової роботи навчально-виховного комплексу № 10 м. Хмельницького Янковською Аллою Володимирівною на звіт роботи наукового гуртка «Юний дослідник». Вже п’ятий рік гурток проводить свою діяльність на базі початкової школи під вмілим керівництвом вчителів початкових класів Денисюк Марії Никифорівни, Сторожук Ірини Вікторівни.

Метою гуртка «Юний дослідник» є: виховання і розвиток інтелектуального та творчого потенціалу особистості. Завдання гуртка полягає в наступному: тренування навичок проведення дослідження та вміння формулювати запитання; розвиток комунікативних здібностей; активізація пізнавальних процесів, розширення світогляду учнів; виховання морального ставлення до оточуючого світу; розширення знань учнів про предмети та явища навколишнього середовища.

Структура програми «Юний дослідник» включає такі етапи: знайомство зі структуроюдослідження, джерелами інформації, формами презентації результатів; розвиток творчої активності дітей, навичок дослідницької діяльності, виконання творчих проектів. Формами дослідницької роботи визначено: групову та особистий дослідницький проект. До основних методів відносять: проблемно-пошукові, практичні (досліди, спостереження). Форми навчальної творчої діяльності гуртка є: екскурсії в природу, практичні заняття, вікторини, інтелектуальні ігри; написання дослідницьких робіт; захист робіт.

На заході директор нвк № 10 Ратушняк Святослав Петрович, заступник з навчально-виховної роботи в початкових класах Скочеляс Євгенія Іванівна нагородили усіх учасників гуртка грамотами.

Наукові проекти, презентовані учнями 4-А класу, вразили присутніх своєю обґрунтованістю, аргументованістю, розробленістю теми дослідження, а виступи самих учасників відзначались логічністю, чіткістю викладу матеріалу, вмінням представляти свою роботу, поєднати теоретичний виклад результатів дослідження із практичною частиною – демонстрацією свого наукового доробку.

Так, серед наукових інтересів четвертокласників особливою популярністю користувались наступні теми: «Кікбоксинг», «Таємниці театру», «Аеробіка – здоровий спосіб життя», «Екологічні тенденції в сучасній моді», «Традиції народного співу», «Перекладач – найцікавіша професія», «Журналістика – моя мрія», «Художній образ в хореографічному мистецтві» та ін.

 

© 2022 Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
29013, м.Хмельницький, вул.Проскурівського підпілля, 139
(0382) 79-53-55