- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2025 рік
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Регіональна лабораторія професійної ступеневої підготовки педагогів початкової ланки освіти Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України
Завідувач лабораторії – Телячий Юрій Васильович, кандидат історичних наук, доцент.
Телефон: (0382) 55-17-44
Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія – вищий педагогічний навчальний заклад, один з перших в Україні перейшов на ступеневу підготовку вчителів початкової ланки освіти та вихователів дошкільних навчальних закладів. Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія – вищий навчальний заклад, де здійснюється підготовка фахівців за трьома освітньо-кваліфікаційними рівнями („молодший спеціаліст” – „бакалавр” – „магістр” зі спеціальностей „Дошкільна освіта”, „Початкова освіта”, „Музичне мистецтво”). Окрім цього, студенти здобувають вищу педагогічну, філологічну освіту за другим та третім освітньо-кваліфікаційним рівнем (напрямів та спеціальностей „Образотворче мистецтво”, „Хореографічне мистецтво”), за другим освітньо-кваліфікаційним рівнем (напрямів "Філологія. Мова і література (англійська)", "Філологія. Українська мова і література"), за третім освітньо-кваліфікаційним рівнем (спеціальність „Мова та література (англійська, німецька)”), за четвертим освітньо-кваліфікаційним рівнем (спеціальність „Управління навчальним закладом”). Унікальність створеного феномена потребує всебічного вивчення, узагальнення і поширення набутого досвіду.
Визначена комплексна наукова тема регіональної лабораторії „Методологічні та організаційно-педагогічні засади професійної ступеневої підготовки педагогів початкової ланки освіти”.
Метою регіональної лабораторії є пошук закономірностей, змісту форм, методів організації навчально-виховного процесу та створених навчально-методичного комплексу за умов ступеневої підготовки фахівців початкової ланки освіти.
Відповідно до поставленої мети визначено завдання наукової діяльності регіональної лабораторії:
1. Удосконалення змісту, форм і методів професійної ступеневої підготовки педагогів початкової ланки освіти.
2. Забезпечення інтеграції навчального процесу в академії з діяльністю загальноосвітніх шкіл, дошкільних і позашкільних закладів, з роботою досвідчених педагогів-практиків.
3. Розробка програм та методичних рекомендацій щодо удосконалення діяльності вчителя початкової школи, вихователя дітей дошкільного віку, поліпшення музично-естетичної освіти та виховання учнівської молоді.
4. Створення навчально-методичного комплексу (навчальні, робочі програми, плани практичних, семінарських, лабораторних занять, підручники, посібники, рекомендації, розробки тощо) з метою здійснення успішної ступеневої підготовки педагогів початкової ланки освіти.
5. Наукове обґрунтування та розробка змісту і методів магістерської підготовки керівника загальноосвітнього навчального закладу на базі повної вищої освіти вчителя початкової школи, вихователя дітей дошкільного віку, вчителя музики, етики та естетики.
6. Реалізація планів підвищення професійного та наукового рівня викладацького складу кафедр академії.
7. Вивчення позитивного вітчизняного та зарубіжного досвіду, що дасть можливість враховувати кращі здобутки, уникати помилок та недоречностей у підготовці молодших спеціалістів, бакалаврів, спеціалістів магістрів гуманітарно-педагогічного профілю.
8. Розвиток науково-пошукової творчості студентів, слухачів магістратури, залучення їх до наукової роботи кафедр.
Основними напрямами науково-дослідницької діяльності лабораторії є: а) організаційний (розробка організаційно-управлінської структури академії, аналіз особливостей чотириступеневої підготовки педагогів початкової ланки освіти); б) педагогічний (пошуки шляхів підвищення професійної компетентності професорсько-викладацького складу академії з проблем ступеневої підготовки); в) навчально-методичний (розробка навчально-методичного комплексу ступеневої підготовки педагогів початкової ланки освіти; наукове керівництво дипломними роботами студентів, слухачів магістратури, кандидатськими дисертаціями аспірантів і пошукувачів; проведення науково-практичних конференцій, семінарів, практикумів тощо).