- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2025 рік
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Безкоштовна навчальна програма для старту кар’єри в IT
Розпочинай власний шлях у IT!
Безкоштовна навчальна програма для старту кар’єри в IT від ucode ITacademy спільно з інноваційним парком UNIT.City та холдингом UFuture
Прийом заявок до 24.01.2022
Деталі:
навчання абсолютно безкоштовне, адже програму фінансує UFuture;
найшвидша підготовка: за рік ти опануєш GameDev, JavaScript,
Python
офлайн формат на території інноваційного парку UNIT.City
гнучкий графік навчання
можливість покращити знання англійською
Старт: 31 січня
Чому варто навчатися саме в ucode IT academy
Швидша підготовка спеціалістів. Навчаємо за 1 рік.
Персональний підхід до навчання кожного студента: гнучкий графік навчання та дедлайнів.
Підготовка за ефективним підходом peer-to-peer. А отже, навчання побудоване на рівності, коли кожен студент - це учень та вчитель одночасно. Так працюють в Google.
На кожному напрямі є ментор, який допомагає пройти шлях навчання до кінця.
Навчання з впровадженням CBL фреймворку - це означає, що навчання ґрунтується на вирішенні практичних завдань, де кожне наступне завдання складніше та цікавіше за попереднє. Так навчають в Apple.
В ході навчання студент отримує базу професійної англійської.
Можливість працевлаштування в лідерів IT індустрії після
закінчення навчання.
Етапи навчання
Етап 1
IT Basics
Найперше всі студенти проходять етап IT Basics. На ньому студенти вивчають як все влаштовано в IT, знайомляться з особливостями мови Python та обирають напрям в IT, який їм найбільш до вподоби.
Етап 2
Marathon
Зі знаннями про сферу ІТ з першого етапу, на другому етапі студенти обирають напрям та проходять навчальний марафон за однією з трьох технологій на вибір.
Marathon C
Вивчимо основи програмування: цикли, функції, змінні та типи даних на прикладі мови С.
Засвоїмо інструменти програміста: Terminal, Git, базові текстові редактори для написання коду: Vim, Emacs, Nano. На виході матимемо розроблену консольну гру.
Marathon Full Stack
Навчимося створювати Front-end та Back-end частину вебдодатків.
Отримаємо знання про HTML, CSS, JS, SQL та вивчимо React.js, Node.js.
Отримаємо досвід взаємодії з базами даних на SQL.
На виході матимемо розроблену онлайн-гру та калькулятор.
Marathon Python
Вивчимо основи мови Python. Познайомимось з віртуальним середовищем, роботою з часом та датою, потоками вводу виводу, HTTP та HTTPS запитами, роботою з URL та URI, опрацюванням JSON формату.
Навчимося створювати додатки на Python.
Створимо програму для роботи із форматами даних json та yaml, а також
інструмент для запитів різних типів.
Етап 3
Track
На третьому етапі студенти поглиблюють знання за обраним напрямом і
проходять один з трьох навчальних треків відповідно до пройдених
марафонів.
Track C (після Marathon C)
Навчимося створювати повноцінні програми з інтерфейсами мовою С.
Розберемо, як працюють UNIX — операційні системи, такі як Mac OS і Ubuntu.
Створимо свої перші алгоритми, які будуть допомагати шукати та фільтрувати дані з великого масиву. Це потрібно, щоб швидко знаходити будь-яку інформацію, в будь-якій базі даних. Створимо 5 великих проєктів: аналог стандартної бібліотеки мови С, програму пошуку найкоротшого шляху між двома точками (як в логістиці), програму для роботи з файлами (ls), програму для роботи з операційною системою (shell), месенджер типу Telegram, Viber, WhatsApp.
Track Full Stack (після Marathon Full Stack)
Навчимося з нуля створювати веб-додатки.
Створимо 6 повноцінних проєктів в портфоліо.
Отримаємо досвід роботи з фреймворками та бібліотеками, такими як Node.js та React.js.
Отримаємо досвід у масштабуванні та поєднанні проєктів – інтегруємо один проєкт в інший.
Track DevOps (після Marathon Python)
Розберемося та почнемо використовувати технології: Docker, Kubernetes, Network programmability, Ansible, Cisco solutions, HashiCorp Stack, хмарні технології.
Отримаємо навички з: управління та налаштування мережі; проєктування, створення та моніторингу застосунків; аналізу роботи додатків, роботи з API різних продуктів та рішень, та інтеграції рішень.
Отримаємо знання процесу адміністрування та автоматизації мереж, безпекових аспектів застосунків та програм.
Навчимося налаштовувати та конфігурувати системи для автоматичного розгортання, масштабування та управління застосунками у контейнерах. Оволодіємо набором практик та знань для реалізації безпечного циклу розробки програмного забезпечення.
Етап 4
Track IoT/GameDev
Четвертий етап є тільки за напрямами IoT та GameDev. Ці технології складніші, тому їх треба вивчати довше.
Track IoT (після Track C)
Навчимося збирати і опрацьовувати інформацію із датчиків, підключати пристрої до вайфай і запускати сценарії поведінки пристроїв або груп пристроїв -> зможемо запрограмувати пристрій “розумного” дому.
Отримаємо впевнені знання в роботі з прошивкою для мікроконтролерів.
Матимемо практичний досвід використання C в роботі з мікроконтролерами.
Отримаємо досвід в роботі з популярним сімейством мікроконтролерів ESP32 і фреймворком ESP-IDF.
Навчимося працювати з вузьконаправленою технічною документацією.
Track GameDev (після Track C)
Вивчимо мову програмування С++.
Створимо 4 ремейки популярних ігор (Tetris, Pac-Man, GTA, Worms) та 1 власну гру.
Отримаємо розуміння GameDev розробки та навчимось проєктувати гейміфікацію.
Навчимось працювати з рендерами (об’єктами), оптимізувати графічні програми, розробляти AI (штучний інтелект в іграх).
Вивчимо як проектувати багатокористувацький геймплей.
Більше інформації та анкета тут: https://ucode.world/it-world/