- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
10 січня 2022 року ВІДБУЛОСЯ РОЗШИРЕНЕ ЗАСІДАННЯ РОБОЧОЇ ГРУПИ ОПП 011 ОСВІТНІ ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ.
У ході зустрічі обговорювалися структура освітньо-професійних програм, перелік запропонованих освітніх компонент, особливості проведення навчальних та виробничих практик студентів та результати моніторингу учасників освітнього процесу і зовнішніх стейкголдерів щодо якості освітніх програм.
Так, Олександр поліщук звернув увагу на цілі освітниьї програми, які узгоджуються з концептуальними засадами і напрямами стратегічного розвиткуХГПА, акцентував на важливості формування загальних компетентностей здобувачів вищої освіти, які дозволять майбутнім екологам організувати роботу в колективі.
Сітлана Кутова зосередила увагу учасників на фахових компетентностях, змісті компонентів освітьої програми, що їх формують, та питаннях оптимізації змісту професійно-орієнтованих дисциплін. Світлана Фіярська та Євеліна Царьова подякували за надану можливість участі у перегляді ОП. Зазначили, що науковці доступно і зрозуміло повідомляють інформацію щодо цілей, змісту та програмних результатів навчання, критеріїв оцінювання в межах освітніх компонентів та дослухаються до думки студентів стосовно методів викладання та удосконалення змісту дисциплін, що покращує перспективи їх працевлаштування. Світлана Фіярська – начальник відділу вищої освіти, професійно-технічної, позашкільної освіти та науки управління освіти і науки Департаменту освіти, науки, молоді та спорту Хмельницької обласної державної адміністрації як роботодавець висловила зацікавленість у співпраці з академією, а також наголосила на необхідності розширити перелік вибіркових дисциплін з метою орієнтування на напрями можливого працевлаштування у закладах вищої освіти.
Євеліна Царьова- директор державного навчального закладу «Хмельницький центр професійно-технічної освіти сфери послуг» зауважила на тому, що освітня програма націлена на підготовку креативного, професійно мобільного, творчого викладача, здатного самостійно здобувати нові знання. А в якості рекомендації запропонувала удосконалити механізм формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів.