Медіакультурологічна практика

Провели захист медіакультурологічної практики в студентів-культурологів групи К41. 

Концепція даної практики – робота над створенням фахового контенту. Вже другий рік поспіль ми радіємо продуктивним результатам нашої плідної співпраці зі студентами. Для ефективнішого досягнення мети до онлайн-обговорення завдань практики була запрошена гостьова консультант – Олена Сергіївна Хома, спеціаліст з smm та практикуючий контент менеджер.

МЕТА практики – ознайомлення із методами просування креативного продукту через онлайн платформи (інструменти (Instagram, Facebook) та створення матеріалів спеціалізованого тематичного контенту на кафедральних мережевих платформах.

ЗАВДАННЯ:

  1. Ознайомлення з розмаїттям технічних інструментів просування креативного продукту в мережі з акцентом на культуру.
  2. Аналіз існуючих матеріалів, зокрема мережеві платформи кафедри.
  3. Обговорення загальної стратегії практики з метою вдосконалення матеріалів мережевого контерту кафедри.
  4. Розробка колективної стратегії оформлення сторінки.
  5. Визначення індувідуальної стратегії роботи та конкретизація матеріалів.
  6. Робота над оформленням сторінки.

 Запрошуємо приєднатись до сторінки кафедри в мережі instagram - @culture_hgpa.

© 2022 Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
29013, м.Хмельницький, вул.Проскурівського підпілля, 139
(0382) 79-53-55