- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Алгоритм впровадження інклюзивного навчання в закладах ЗЗСО (покрокова інструкція)
Гостьова лекція з інклюзивної освіти
«Алгоритм впровадження інклюзивного навчання в закладах ЗЗСО (покрокова інструкція)»
29 вересня 2023 р. відбулася гостьова лекція на тему «Алгоритм впровадження інклюзивного навчання в закладах ЗЗСО ( покрокова інструкція)» для студентів спеціальності «Середня освіта (Мова і література (англійська))», четвертого року навчання. Зустріч відбулася в рамках серії гостьових лекцій з інклюзивної освіти для студентів-учасників проекту «Англійська для кожного», на платформі Zoom.
Заняття проводила Бирко Надія Михайлівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
На лекції Надія Михайлівна ознайомила студентів з основними принципами інклюзивної освіти та 10 кроками запровадження інклюзивного навчання в навчальному закладі.
Надія Михайлівна ґрунтовно прокоментувала кожен з етапів створення інклюзивного класу, повсякчас залучаючи студентів до активного обговорення. Заняття загалом було надзвичайно динамічним та пізнавальним. Всі учасники були активними під час конференції і поділились своїми враженнями:
Відгуки студентів
Конаш Юлія, студентка групи Філ-41а:
Моя участь у гостьовій лекції з інклюзивної освіти була надзвичайно корисною та пізнавальною. Надія Михайлівна докладно розглянула основні документи, що регулюють інклюзивну освіту, наголосивши на їх важливості. Також, було представлено 10 кроків для успішної імплементації інклюзивної практики в класі. Зокрема, відмічено важливість індивідуального підходу до кожної дитини та створення безбар'єрного середовища.
Лекція надихнула мене на подальшу роботу в інклюзивних класах. Важливо підкреслити, що співпраця з батьками є ключовою у забезпеченні успішності цього підходу. Я вдячна за можливість отримати ці цінні знання.
Коваленко Женя, студентка групи Філ-41а:
Я мала можливість відвідати гостьову лекцію Бирко Надії Михайлівни на тему: "Алгоритм впровадження інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти".
У ході лекції я почерпнула нову для себе інформацію стосовно правильного вживання назв категорій учнів з особливими освітніми потребами. Також я ознайомилася з безпосереднім покроковим алгоритмом впровадження інклюзивного навчання у школах, що посприяло моєму кращому розумінню послідовності процедур, через які проходить дитина та її батьки (представники), аби отримати можливість навчатися в інклюзивному класі.
Було надзвичайно цікаво дізнатися про конкретні можливості, на які мають право учні в інклюзивних класах (отримання психологічно-педагогічного супроводу, адаптації навчальних матеріалів і т.ін.), аби бути повноцінним учасником навчального процесу.
Відвідування даної лекції допомогло мені поповнити та систематизувати мої знання щодо впровадження інклюзивної освіти у школах та вкотре впевнитися у її важливості на сьогодні. Я вдячна за цей цінний досвід.
Катерина Грицькова, студентка групи Філ-41а:
Я мала можливість бути присутньою на гостьовій лекції Бирко Надії Михайлівни на тему " Алгоритм впровадження інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти". Лекція була надзвичайно інформативною та змістовною. Надія Михайлівна приділяла багато уваги деталям та визначенням, що було надало можливість більше зрозуміти і вглибитися в таку важливу тему, як інклюзивна освіта. На лекції було представлено покроковий алгоритм впровадження інклюзивного навчання в загальноосвітніх школах, що для мене було новим, але дуже цікавим.
Після ознайомлення з цим алгоритмом, я краще зрозуміла, як впроваджуються інклюзивна освіта в класах, як підходять до цього вчителі та батьки, та які процедури мусять пройти вчителі, учні та батьки. Я дуже вдячна за можливість відвідати цю лекцію, на ній я поповнила свої знання щодо інклюзивної освіти та вивчила для себе нову термінологію. Дуже вдячна за цінний досвід та нові знання, які знадобляться мені в подальшій роботі.
Гернеза Валентина, студентка групи Філ-41а
Я відвідала гостьову лекцію Бирко Надії Михайлівни на тему: «Алгоритм впровадження інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти». На лекції я ознайомилася з інклюзивними цінностями в освіті, основними принципами інклюзивної освіти та необхідними умовами якісного інклюзивного навчання. Хочеться виділити інформацію про порядок зарахування осіб з особливими освітніми потребами до закладів середньої освіти, який складається з 10 кроків. Тепер краще розумію як проходить ця процедура, як можуть поводитися батьки, як сприймають це все діти. Як важливо пам’ятати про рівні надання підтримки, їх різницю.
Я була вражена тим, як Надія Михайлівна пояснювала складні поняття та алгоритми простою та зрозумілою мовою. Вона також активно спілкувалася з аудиторією, ставила запитання та запрошувала до дискусії. Я вважаю, що ця тема є дуже актуальною та важливою для сучасної освіти. Дякую за таку можливість отримати знання, які в майбутньому можуть мені допомогти.
Настя Слободян, студентка групи Філ-41а
Я також мала можливість відвідати гостьову лекцію Бирко Надії Михайлівни на тему "Алгоритм впровадження інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти". Лекція була надзвичайно інформативною і корисною. Важливо було дізнатися про правильне вживання термінології щодо учнів з особливими освітніми потребами та про алгоритм впровадження інклюзивного навчання. Я теж дуже вражена можливостями, які надаються учням в інклюзивних класах, і я розумію, наскільки важливо це для їхнього розвитку. Дякую за цінний досвід та знання, які я отримала на цій лекції
Глущук Юля, студентка групи Філ-41а
Гостьова лекція на тему "Алгоритм впровадження інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти" була надзвичайно корисною та пізнавальною.
Надія Михайлівна чітко та професійно розповіла про поняття інклюзивного навчання та його важливість в сучасному суспільстві. Вона висвітлила ключові аспекти роботи з різними групами учнів, включаючи дітей з особливими потребами, і надала практичні поради щодо створення доступних та інклюзивних навчальних середовищ. Особливу увагу було приділено алгоритму, який допомагає закладам освіти успішно впроваджувати інклюзивну освіту. Загалом, лекція була дуже позитивним та корисним досвідом, і я раджу всім педагогам і фахівцям у галузі освіти ознайомитися з цією темою та зрозуміти, як можна сприяти інклюзивній освіті в своїх закладах.