- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Всеукраїнський науково-практичний вебінар
У перший день Тижня факультету дошкільної освіти та кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик відбувся Всеукраїнський науково-практичний вебінар: Практичні аспекти реалізації програми «Дошкільнятам – про освіту для сталого розвитку» (модератори: Савченко М.С., Мисик О.С., Миськова Н.М.), трансляція якого відбувалася із зали засідань академії.
У заході взяли участь ректор Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, доктор педагогічних наук, професор Шоробура І.М., кандидат педагогічних наук, доцент Машкіна Л.А., декан факультету дошкільної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент Пісоцька Л.С., доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик Зданевич Л.В., професорсько-викладацький склад кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик, слухачі магістратури факультету дошкільної освіти, педагоги дошкільних навчальних закладів №54 та №40 м.Хмельницького.
Про основні напрями проекту «Освіта для сталого розвитку» розповіла в онлайн-режимі координатор проекту, спеціаліст у галузі освітніх інновацій, тренер та учасниця багатьох міжнародних освітніх програм, співавтор навчальних посібників Баранова І.О. (Національна академія педагогічних наук України)
Доктор педагогічних наук, професор, науковий консультант проекту, співавтор посібника «Дошкільнятам – про освіту для сталого розвитку» Гавриш Н.В., розкрила особливості роботи з дітьми за програмою на засадах емпауермент-педагогіки.
Орлова О.А., (старший викладач кафедри педагогіки та андрагогіки Житомирського обласного іституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, тренер проекту) розповіла про перші враження від апробації програми у дошкільних навчальних закладах Житомирщини.
Гулько О.В., (старший викладач кафедри початкової, дошкільної та інклюзивної освіти ХОІППО, кандидат педагогічних наук, тренер проекту) розкрила особливості наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в контесті проекту «Освіта для сталого розвитку в дії».)
Роль та позицію вихователя у роботі з дітьми за програмою «Дошкільнятам – про освіту для сталого розвитку» охарактеризувала Кушлак О.Д., виховатетель-методист дошкільного навчального закладу №54 «Пізнайко».