- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Перелік тем занять
Перелік тем занять
із залученням елементів соціально-психологічного тренінгу та вправ із корекційно-відновлювальної та розвивальної роботи для кураторів академічних груп, викладачів
та ін. педпрацівників, які безпосередньо взаємодіють із студентами
- Корекційно-розвивальне заняття із залученням елементів соціально-психологічного тренінгу на тему: «Покращення адаптації студентів-першокурсників до навчання в ХГПА».
Мета: створення атмосфери позитивного емоційного комфорту у групі; формування почуття єдності, згуртованості групи через включення їх у спільну діяльність; допомогти учасникам краще пізнати один одного, зорієнтувати на навчання та активну роботу над собою.
Цільова аудиторія: студенти І курсу.
- Корекційно-розвивальне заняття із залученням елементів соціально-психологічного тренінгу на тему: «Розвиток міжособистісної взаємодії, покращення стосунків та спілкування у колективі».
Мета: формування навичок міжособистісної взаємодії, покращення стосунків та спілкування у колективі.
Цільова аудиторія: студенти І курсу.
- Корекційно-розвивальне заняття із залученням елементів соціально-психологічного тренінгу на тему: «Я серед інших».
Мета: формування відчуття групової приналежності; згуртованості колективу, зняття емоційних бар’єрів, усвідомлення своєї унікальності, неповторності; розвиток мотивації до навчання.
Цільова аудиторія: студенти І курсу.
- Корекційно-розвивальне заняття із залученням елементів соціально-психологічного тренінгу на тему: «Як керувати своїми емоціями».
Мета: формування умінь тактовно висловлювати свої емоції та почуття; розвиток умінь та навичок ефективної групової взаємодії; оволодіння прийомами психологічного розвантаження та саморегуляції емоційних станів.
Цільова аудиторія: студенти І-6 курсів.
- Корекційно-розвивальне заняття із залученням елементів соціально-психологічного тренінгу на тему: «Станьте режисером свого життя замість того, щоб бути актором».
Мета: розвиток позитивного ставлення до своєї особистості та до життя в цілому; осмислення сутності активної життєвої позиції; формування вміння працювати в команді, аналізувати ситуацію; виховувати почуття відповідальності за власні вчинки, слова; сприяти згуртованості колективу.
Цільова аудиторія: студенти І-6 курсів.
- Корекційно-розвивальне заняття із залученням елементів соціально-психологічного тренінгу
на тему: «Використання кольору для стимуляції навчання та працездатності».
Мета: ознайомити учасників заняття з психологічним та енергетичним впливом кольору на організм людини.
Цільова аудиторія: студенти І-6 курсів.
- Корекційно-розвивальне заняття із залученням елементів соціально-психологічного тренінгу
на тему: «Скажемо палінню - «НІ!».
Мета: профілактика та зниження залежності від тютюнопаління серед студентів; ознайомлення студентів з небезпечними наслідками паління; виділення найефективніших способів утримання молоді від паління.
Цільова аудиторія: студенти І-6 курсів.
- Корекційно-розвивальне заняття із залученням елементів соціально-психологічного тренінгу
на тему: «Спілкування без конфліктів».
Мета: Формування ефективних навичок спілкування у конфліктній ситуації; набуття умінь вираження своїх емоцій та почуттів без образи інтересів оточуючих.
Цільова аудиторія: студенти І-6 курсів.
- Корекційно-розвивальне заняття із залученням елементів соціально-психологічного тренінгу
на тему: «Вербальне та невербальне спілкування» (зрозумій мене без слів).
Мета: встановлення взаєморозуміння партнерів по спілкуванню на вербальному та невербальному рівнях; формування навичок та оволодіння способами ефективної взаємодії.
Цільова аудиторія: студенти І-6 курсів.
- Корекційно-розвивальне заняття із залученням елементів соціально-психологічного тренінгу
на тему: «Створення позитивного мікроклімату у колективі, емоційний та оздоровчий вплив музики і запахів».
Мета: зменшення емоційної напруги в колективі, покращення міжособистісних стосунків, створення позитивного мікроклімату в колективі.
Цільова аудиторія: студенти І-6 курсів.
- Корекційно-розвивальне заняття із залученням елементів соціально-психологічного тренінгу
на тему: «Досягнення психічної рівноваги, зниження емоційного напруження».
Мета: зменшення напруги психоемоційного стану; ознайомлення з прийомами, методами, що допомагають зменшити почуттєву і тілесну напругу, використання цих методів на практиці.
Цільова аудиторія: студенти І-6 курсів.
- Корекційно-розвивальне заняття із залученням елементів соціально-психологічного тренінгу
на тему: «Дружба? Любов? Кохання? Секс?».
Мета: розширення розуміння та співвіднесення понять «дружба», «любов», «кохання»; вироблення внутрішніх морально-етичних переконань, щодо правил поведінки та закріплення власних цінностей; ознайомлення із способами самопізнання, усвідомлення власних бажань та переконань; формування т установок на здоровий спосіб життя.
Цільова аудиторія: студенти 1-6 курсів.
- Корекційно-розвивальне заняття із залученням елементів соціально-психологічного
тренінгу на тему з циклу «Основи особистісного зростання»
Мета: розвивати уміння думати про себе в позитивному плані; гармонізація самооцінки студента; його уявлень про себе і ставлення до себе; актуалізація й активізація процесів особистісного саморозвитку; відпрацювання навички зміни негативних думок на позитивні; створення атмосфери позитивного емоційного комфорту у групі; формування почуття єдності, згуртованості групи через включення їх у спільну діяльність; допомогти учасникам краще пізнати один одного, краще пізнати себе.
Цільова аудиторія : студенти 1-6 курсів.
- Вправи, що сприяють розвитку пізнавальних психічних процесів.
Корекція пізнавальної діяльності
- Вправи, що сприяють розвитку пізнавальних психічних процесів дошкільнят.
- Вправи, що сприяють розвитку пізнавальних психічних процесів дітей молодшого шкільного віку.
- Комплекс вправ для розвитку уяви і мислення (для студентів 1-6 курсів).
- Комплекс вправ для розвитку пам’яті (для студентів 1-6 курсів).
- Комплекс вправ на розвиток уваги (для студентів 1-6 курсів).
Примітка: теми занять можуть коригуватися; підбір методик та діагностичних матеріалів проводиться в залежності від запитів кураторів.
Практичні психологи: Бачинська Світлана Василівна (м.т. 067 594 19 76)
Чорна Наталія Василівна (м.т. 067 490 21 02 )