- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Викладачі академії обговорюють питання впровадження проекту Державного стандарту початкової загальної освіти
11 липня 2017 року викладачки Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії Барановська В.М., Будім Л.М., Вишинська Г.В., Гуцал Л.А., Ішук Т.В., Казакова Н.В., Онуфрійчук Л.П., Петрюк Л.П., Ткачук Н.С. брали участь у тренінгу для педагогів пілотних шкіл з питань впровадження проекту Державного стандарту початкової загальної освіти (Нова українська школа), який відбувся на базі Хмельницького ліцею № 17.
На тренінг було запрошено директорів, завучів і учителів початкових класів чотирьох пілотних шкіл Хмельницької області (Хмельницька спеціалізована школа І ст. № 30, Кам’янець-Подільський НВК № 3, Старокостянтинівска ЗОШ І-ІІІ ст. №1 та Славутський НВК «СЗОШ ліцей «Успіх»). Тренерами пілотного проекту Державного стандарту початкової освіти (Нова українська школа) були Антоніна Галас, завідувач НМЦ дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти та Олеся Прус, старший викладач кафедри теорії і методик дошкільної та початкової освіти Хмельницького ОІППО.
Організатор заходу – Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.
Відкрили тренінг Віктор Берека, ректор Хмельницького ОІППО, Олександр Попик, проректор ХОІППО - координатор проекту, Микола Соловей проректор ХОІППО, Роман Миколаїв, директор департаменту освіти і науки Хмельницької міської ради.
Тетяна Гільберг, завідувач кафедри теорії та методик викладання природничо-математичних дисциплін і технологій ХОІППО у ході виступу розкрила зміст проекту нового Державного стандарту початкової загальної освіти (Нова українська школа) та висвітлено особливості і шляхи його впровадження. У доповіді визначено його принципи (компетентнісний підхід у навчанні та вихованні; презумпція талановитої дитини; цінність дитинства; радість пізнання; розвиток особистості; здоров’я та безпека). Крім того озвучено думку і про зміну підходів до визначення наскрізних умінь учнів. Вони мають уміти: розв’язувати проблему, критично і творчо мислити, співпрацювати, ефективно спілкуватися, рефлексувати, гнучко реагувати, організовувати свою діяльність, читати, планувати та ін..
Учасники тренінгу висловилися з приводу позитивних і негативних моментів у впровадженні проекту нового Державного стандарту початкової загальної освіти (Нова українська школа) з вересня 2018 року у всіх школах України. Важливими питаннями, на їх думку, котрі потрібно розглянути негайно, це є такі: зменшення кількості учнів у класі до 20 дітей; покращення матеріально-технічної бази в школах; якісна підготовка майбутніх учителів до цих змін, до реалізації прописаних ідей у документі та ін..
По закінченню тренінгу Тетяна Гільберг повідомила про можливість проведення методичного семінару щодо впровадження проекту Державного стандарту початкової загальної освіти (Нова українська школа) для викладачів Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії.