Студентська науково-практична конференція “Формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку”

18 жовтня 2013 року на факультеті дошкільної освіти відбулася студентська науково-практична конференція “Формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку”.

Відкриття конференції відбулося з привітання Гончарука Владислава, вихованця Дошкільного навчального закладу №34 м. Хмельницького, який звернувся до усіх студентів та викладачів віршем “Про вихователя”.

Вітальне слово було надане проректору з педагогічної практики, кандидату педагогічних наук, доценту Машкіній Людмилі Андріївні, яка розкрила значення педагогічної практики – крок до майстерності вихователя дітей дошкільного віку.

Під час роботи конференції прозвучали виступи викладачів кафедри, студентів та гостей.

Так, у своєму виступі “Виховання людяності у дітей старшого дошкільного віку засобами творів В.Сухомлинського” вихователь дошкільного навчального закладу №54 “Пізнайко” Миськової Наталії Миколаївни, яка ґрунтовно проаналізувала педагогічну спадщину Василя Олександровича, яка має величезне значення для організації навчально-виховного процесу з дітьми дошкільного віку.

Шкваровська Юлія, студентка 41 групи розкрила особливості організації занять з дошкільниками по ознайомленню з рідним краєм, охарактеризувала основні напрями роботи опираючись на програмові вимоги та освітні лінії Базового компонента дошкільної освіти.

Про здоров’яжберігаючі та здоров’яформувальні технології у своєму виступі розповіла Люта Юлія, студентка 42 групи. За її словами сутність здоров’язберігаючих та здоров’яформуючих технологій постає в комплексній оцінці умов виховання і навчання, які дозволяють зберігати наявний стан дітей, формувати більш високий рівень їхнього здоров’я, навичок здорового способу життя, здійснювати моніторинг показників індивідуального розвитку, прогнозувати можливі зміни здоров’я і проводити відповідні психолого-педагогічні, корегувальні, реабілітаційні заходи з метою забезпечення успішності навчальної діяльності та її мінімальної фізіологічної “вартості”, поліпшення якості життя.

Рачицька Світлана, студентка 41 групи у своєму виступі охарактеризувала основні причини аномальної поведінки сучасних дошкільнят.

Храпач Яна, студентка 42 групи проаналізували особливості організації художніх проектів з п’ятирічними дітьми та їхніми батьками, а також розкрила їхнє значення для спільної діяльності.

Щоб підтвердити майстерність педагогічної професії на конференцію завітали учасники мистецького колективу “Райдуга”, які привітали всіх присутніх запальним східним танцем (керівник: Моцна О.В.).

Базова програма розвитку дитини дошкільного віку “Я у світі” передбачає створення сприятливих умов для особистісного становлення творчої самореалізації кожної дитини та формування у неї життєвої компетентності. Саме це значення у своєму виступі розкрила студентка 41 групи Щабельська Надія, і підтвердила значення гри, як активного засобу формування голімо-математичної компетентності дошкільника.

З підсумками літньої педагогічної практики виступили керівники, викладачі кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик Кіт Ганна Іванівна та Савченко Марина Сергіївна, які проаналізували значення літньої педагогічної практики, її переваги та особливості для формування професійної компетентності майбутніх вихователів.

На завершення конференції прозвучала пісня у виконанні Кукурудзи Катерини студенти 42 групи “Моїй Україні”, а також студенти 4 курсу підготували показ мод під назвою “Імідж вихователя – вимога сучасності”.

© 2022 Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
29013, м.Хмельницький, вул.Проскурівського підпілля, 139
(0382) 79-53-55