- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Студія практичного психолога
В межах психологічної служби створена студія практичного психолога за тренінговою програмою особистісного зростання. 31 жовтня відбулося перше тренінгове заняття (І групи).
Тренінг спонукає учасників до самостійного пошуку; допомагає розвинути не лише здібності, а й різні структури особистості в цілому; дає змогу студенту навчитись розвивати власні навички та вміння, практично застосувати отримані знання, перетворивши їх на вміння. Тому саме тренінгові форми роботи все частіше застосовується для самопізнання та особистісного розвитку.
Крім цього, в такій групі людина почуває себе прийнятою і активно приймаючою інших, вона користується повною довірою інших і не боїться їм довіряти. Ще одна принципово важлива можливість, яка з’являється в процесі активного соціально-психологічного навчання, в рамках групи - людина може експериментувати з різними стилями спілкування, засвоювати і відпрацьовувати абсолютно нові для нього вміння і навики взаємодії, відчуваючи при цьому психологічний комфорт і захищеність. Досвід, отриманий на тренінгу, створює соціально-психологічний «імунітет», який допомагає вирішувати складні проблеми, що виникають в міжособистісному і діловому спілкуванні практично у кожної людини.
На першому занятті були прийняті основні принципи роботи, яких мають дотримуватися члени групи у процесі тренінгу. Заняття пройшло яскраво емоційно та було направлено на знайомство учасників групи; налагодження контакту ведучого та групи; прийняття правил взаємодії в групі; знайомство з цілями та задачами програми; зорієнтування на активну роботу на тренінгах.
Завдання подальшої роботи:
пізнання і краще розуміння себе, формування адекватної самооцінки;
навчитися знімати психо-емоційне напруження;
розвиток міжособистісної взаємодії, покращення стосунків та спілкування із однолітками, батьками протилежною статтю;
навчитися розуміти і керувати своїми емоціями;
налагодження взаєморозуміння партнерів по спілкуванню на вербальному та невербальному рівнях; «Зрозумій мене без слів» (що означають жести, міміка, пантоміма);
навчитися вирішувати конфлікти;