- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Організація педагогічної практики студентів в контексті реалізації Базового компонента дошкільної освіти України
17 квітня 2013 року відбулась звітна науково-практична конференція за результатами переддипломної педагогічної практики студентів 4 курсу факультету дошкільної освіти на тему «Організація педагогічної практики студентів в контексті реалізації Базового компонента дошкільної освіти України».
На заході були присутні проректор з педагогічної практики Л.А.Машкіна, декан факультету початкової освіти Л.С.Пісоцька, організатор конференції Г.Й.Сігінішина, працівники відділу педагогічної практики Н.В.Казакова, А.О.Кащук, викладачі кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик, студенти 41-42 груп факультету дошкільної освіти.
Під час конференції прозвучали студентські доповіді на такі теми:
- Луцюк С., студентка 41 групи факультету дошкільної освіти. Формування у дітей культури мовлення в різних життєвих ситуаціях
- Спиридончук Г., студентка 42 групи факультету дошкільної освіти. Реалізація освітньої лінії «Гра дитини» в процесі педагогічної практики
- Стецюк М., студентка 41 групи факультету дошкільної освіти. Формування у дітей емоційно-ціннісного ставлення до процесу та продуктів творчої діяльності
- Кашпірук В., студентка 42 групи факультету дошкільної освіти. Розвиток у дітей під час переддипломної педагогічної практики відповідального екологічного ставлення до природного довкілля
- Парасина А., Скакун А., студентки 41 групи факультету дошкільної освіти. Формування у дітей вміння орієнтуватись у світі людських взаємин
- Козак Д., студентка 41 групи факультету дошкільної освіти. Інтерактивні методи викладання іноземної мови в дошкільному навчальному закладі
- Синявська Ю. студентка 42 групи факультету дошкільної освіти. Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми, не охопленими ДНЗ
- Дануце В., студентка 42 групи факультету дошкільної освіти. Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення.